مرکز فروش انواع دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی

بهترین برند انواع دستگاه میکرودرم باکیفیت ابریژن مطبی موجود در بازار را با قیمتی تکرار نشدنی، گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار در کمترین زمان ممکن می توانید از طریق این مرکز فروش خریداری کنید.
همواره در طول زمان، لایه برداری پوست امری ضروری بوده و بطرق مختلف انجام می شده است. در زمان های دور، کار لایه برداری پوست بطور دوره ای و مرتب، در حمام های سنتی با سفیداب صورت می گرفت.
اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی بندرت کسی پیدا می شود که از این روش استفاده کند. از اینرو امروزه، این عمل با دستگاه میکرودرم صورت می گیرد. این دستگاه از دستگاه های حوزه پوست و زیبایی بوده و مناسب ترین روش می باشد.
انواع دستگاه میکرودرم آبریژن مطبی تقریباً نیم قرن است در اغلب کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.
سیستم مکنده موجود در این دستگاه سلول های مرده پوست را لایه برداری کرده و آنها را از روی پوست برمی دارد. بدین ترتیب سلول های مرده دیگر نمی تواند موجب لک و آسیب های پوستی شود.
آیا با خواص و عوارض میکرودرم آشنا هستید؟
دستگاه میکرودرم نه تنها کار لایه برداری را انجام می دهد بلکه موجب پاکسازی پوست نیز می شود. حرکت این دستگاه همچنین بر روی پوست سبب افزایش جریان خون و جوانسازی شده و طراوت و شفافیت را به پوست می بخشد. از آنجا که لایه برداری باید بطور مرتب انجام شود. استفاده از این دستگاه هفته ای 3-2 جلسه باید باشد.

به جرأت می توان گفت انواع دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی هیچ عوارضی در پی نداشته و تنها افرادی که پوستی حساس دارند بایستی قبل از استفاده از این دستگاه حتما با پزشک مشورت کنند. التهاب و قرمزی پوست که در اثر استفاده از دستگاه ایجاد می شود، موقتی بوده و نباید نگران بود.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی

دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی که یک دستگاه لایه بردار است، در کلینیک های پوست و زیبایی و مطب ها کاربرد دارد. این دستگاه قابلیت زیادی داشته و بهترین گزینه برای لایه برداری پوست می باشد.
مشخصات فنی دستگاه عبارتند از:

  • فشار مکش تا 75 کیلوپاسکال
  • قابل حمل
  • سیستم پودری، الماسه و مایع یا آبی
  • قدرت مکش 16 لیتر
  • هندپیس دائمی و الماسه

این دستگاه همانند سایر دستگاه ها دارای انواع مختلفی است که دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی، دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی و دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی از جمله این دستگاه ها هستند.
لوازم جانبی این دستگاه ها از اینقرار است:

  1. سری های هندپیس الماسه
  2. ماسک آب رسان
  3. پودر اکسید آلومینیوم

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی

نکات مهم قبل از خرید دستگاه میکرودرم که باید بدانید

قبل از خرید هر دستگاه باید نکاتی را مدّ نظر قرار داد. مزایا و معایب کالا یا محصول یکی از نکات بوده و عامل مؤثری در انتخاب محسوب می شود.
قبل از خرید باید محصول را بدقت بررسی نمود و لوازم موجود در بسته بندی را بازبینی کرد.

همچنین شرایط گارانتی را نیز باید مورد توجه قرار داد. یکی از نکات مهم در خرید این دستگاه توجه به پمپ مکنده آن است، که برای ایجاد خلاء می باشد. این پمپ قلب دستگاه میکرودرم بوده و نوع و قدرت پمپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فروش دستگاه میکرودرم مطبی با بهترین قیمت

دستگاه میکرودرم مطبی برای مطب و کلینیک بسیار لازم و ضروری است. از آنجا که متخصصان کشورمان توانسته اند در زمینه تولید دستگاه میکرودرم به جایگاه خوبی دست یابند، درصد بالایی از این دستگاه ها، در کشور تولیدمی شوند. از اینرو اکثر آنها دارای قیمت مناسبی هستند.
با اینحال یکی از راههایی که به مشتریان پیشنهاد می شود اینست که خرید این دستگاه را بصورت آنلاین از سایت های فروش اینترنتی معتبر و در بستری امن انجام دهند.

دستگاه میکرودرم مطبی با کیفیت عالی و بهترین قیمت را براحتی می توانید از این نمایندگی فروش سفارش داده و بی واسطه و به طور مستقیم از تولید کننده تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما