بهترین قیمت خرید انواع پیکوشور در 1402

یکی از دستگاه های محبوب برای از بین بردن تاتو، دستگاه لیزر کیوسوئیچ است. این دستگاه به خوبی می‌تواند انواع تاتو را از بین ببرد. برای اطلاع از قیمت خرید انواع دستگاه لیزر پیکوشور در آذر 1401 با ما تماس بگیرید.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ چیست؟

امروزه مردم علاقه زیادی به تاتو در قسمت های مختلف بدن خود دارند. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که از انجام این کار پشیمان می‌شوند و یا می‌خواهند تاتوی جدیدی را امتحان کنند. برای اینکار دستگاهی ایجاد شده تا بتواند شما را از شر این تاتو ها خلاص کند. دستگاه لیزر کیوسوئیچ به راحتی با چندین شات، می‌تواند شما را برای همیشه از شر تاتو ها خلاص کند. در ساخت دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور، از روش نوین حذف تاتو استفاده شده است. بنابراین هر مدل تاتو با هر رنگی را می‌تواند حذف کند. تا انتهای مطلب همراه ما باشید، تا اطلاعات کامل‌تری از این دستگاه بی نظیر بدست آورید.

لیزر پیگوشور

انواع دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور

دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور به دلیل قدرت بالایی که دارد، انواع مختلفی داشته و شرکتهای زیادی اقدام به تولید آن نموده اند. از جمله این شرکت ها می‌توان به برندهای پیکوشور ( کندلا، انزو ایتالی و برند اندیاگ انزو ایتالی) اشاره کرد. در شرکت ما بیشتر دستگاه های پیکوشور کندلا و پیکوشور اندیاگ به فروش می‌رسد. این دستگاه ها نسبت به بقیه طرفداران بیشتری دارند. دلیل نام گذاری این دستگاه به پیکوشور این است که در مدت زمان چند پیکو ثانیه می‌تواند انواع تاتو را پاک کند.

خصوصیات و کاربرد دستگاه پیکوشور

دستگاه لیزر پیکوشور را می‌توانید برای موارد زیر به راحتی استفاده کنید:

  • سیقل دادن و صاف کردن پوست
  • از بین بردن انواع تاتو در صورت و بدن
  • کمک به کلاژن سازی و جوان کردن پوست

این دستگاه لیزر در مقابل دستگاه های دیگر، از قدرت و تمرکز بالاتری برخوردار است. به این صورت که می‌تواند در عرض چند ثانیه انواع تاتو را پاک کند. امروزه مردم برای ابروها و خط چشم و موارد مشابه، از تاتو استفاده می‌کنند. شاید برایتان جای سوال باشد که این دستگاه در قسمت های چشم و ابرو هم کاربرد دارد؟ باید بگوئیم که بله! دستگاه پیکوشور بدون ایجاد آسیب و عوارض، در قسمت های صورت و چشم ها هم قابل استفاده است.

لیزر پیکوشور

ویژگی ها و مشخصات دستگاه پیکوشور

  • قدرت شات بالا و ایمنی دستگاه
  • راحتی کار با دستگاه
  • حرفه ای بودن دستگاه پیکوشور
  • استفاده از لیزر با حالت جامد
  • استفاده از فرکانس 1 تا 10 هرتز
  • دارای چندین طول موج 532 و 755 و 1064 و 1320 نانومتر
  • استفاده از ولتاژ 110 ولتی
  • برخورداری از صفحه نمایش 10.4 اینچی
  • زبان دستگاه انگلیسی است و توان مصرفی آن 1800 وات است.
  • فرکانس این دستگاه بین 1 تا 6 پیکو ثانیه است.

لیزر پیکوشور

تولید دستگاه لیزر پیکوشور در جهان

امروزه انجام تاتو در تمام جهان انجام می‌شود. چون تاتو در زیر پوست است و مشکلی برای وضو ایجاد نمی‌کند. حتی کشورهای اسلامی هم تمایل به انجام تاتو روی بدن خود دارند. بنابراین وجود دستگاهی که بتواند این تاتو ها را از روی بدن پاک کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دستگاه پیکوشور در انواع و برندهای مختلف در جهان تولید می‌شود. برای خرید این دستگاه و اطلاع از قیمت آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

بهترین قیمت خرید انواع پیکوشور در آذر 1401

کار کردن با دستگاه پیکوشور خیلی راحت است و با داشتن صفحه نمایش، کار بسیار راحت تر شده است. توان و انرژی دستگاه، فرکانش، تعداد شات و همه موارد به راحتی از طریق صفحه نمایش آن قابل تنظیم هستند. پیکوشور می‌تواند پالس های کوتاه را با دقت بسیار بالا، ایجاد کند. این دستگاه در مناطق بزرگ پوست به راحتی قابل استفاده است. این دستگاه عوارض جانبی و همچنین دوران نقاهت ندارد. شما فقط باید محل پانسمان را هر روز عوض کنید. پیکوشور همه رنگ تاتو های قرمز، آبی، زرد و سبز را نابود می‌کند.

خرید به صرفه دستگاه پیکوشور

برای اینکه بتوانید انواع دستگاه پیکوشور را با بهترین قیمت خریداری کنید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. امروزه روش های خرید و فروش دستگاه های زیبایی، خیلی راحت‌تر از قبل شده است. شما می‌توانید به راحتی با یک تلفن دستگاه مورد نظر خود را به ما سفارش دهید. شرکت ما انواع دستگاه پیکوشور را با قیمت مناسب، در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما