تأمین دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس برای تجهیزات پزشکی

تأمین دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس برای تجهیزات پزشکی در نمایندگی های مختلفی انجام می شود. دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس برای جوان سازی و پاکسازی صورت استفاده می شود. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی ها و کارایی این محصول خواهیم پرداخت.

هیدروفیشیال چیست؟

فیشیال در واقع روشی برای درمان مشکلات پوستی است که در این روش منافذ پوست پاکسازی می شود. و سلول های مرده روی سطح پوست از بین می رود. فیشیال پوست در واقع در چند مرحله انجام می پذیرد. و در نهایت پوست شما جوانتر و شادابتر می شود. و مشکلات پوستی شما با این روش از بین می رود.

دستگاه هیدروفیشیال و دستگاه ضدعفونی اتوکلاو را می توان یک نوع دستگاه میکرودرم ابریژن در نظر گرفت که با اکسیژن رسانی به پوست از آن مراقبت می کند. با استفاده از این دستگاه می توان کار پاکسازی پوست را به طور کامل انجام داد. و از این دستگاه می توان در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی و پوست استفاده کرد.

ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس

  • سفیدسازی و روشن کردن لایه های سطحی پوست
  • بهبود خشکی پوست و برگرداندن حالت ارتجاعی آن
  • از بین بردن جوش های سرسیاه
  • حذف منافذ باز پوست
  • از بین بردن چین و چروک های زیر چشم
  • کاهش شلی و افتادگی پوست
  • لایه بردار چربی پوست
  • آبرسانی و مرطوب کردن پوست
  • جوان سازی پوست
  • ماسک LED

خرید دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس

مزایای دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس

  • این دستگاه می تواند آر اف دوقطبی معمولی را به آر اف دوقطبی LED تراپی تغییر دهد.
  • دارای صفحه تمام لمسی و رابط کاربری آسان
  • مجهز به  هندپیس
  • بدنه محکم و زیبا

کاربرد دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس

  1. سری فراصوت: موجب افزایش گردش خون در بدن و در نتجیه جوان سازی پوست می شود.
  2. سری آر اف: مربوط به فرم دهی و لیفت صورت
  3. Bio microcurrent: سفت کنندگی پوست
  4. هیدرودرم ابریژن: پاکسازی پوست، لایه برداری و تمیزکننده منافذ پوست
  5. چکش سرد: سرد کردن پوست بعد از درمان
  6. تفنگ اسپری با اکسیژن : جوان سازی پوست
  7. ماسک ال ای دی صورت

خرید دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس

معرفی سری های دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس

اتوی صورت ارتعاشی

این سری برای پاکسازی صورت از امواج لرزشی فرکانسی بالا استفاده می کند. لایه های مرده صورت را از بین می برد. و برای حذف جوش های سرسیاه بسیار استفاده می شود.

سری اسپری یونی

این سری با جدا کردن یون های هیدروژن و اکسیژن آب و تزریق آن از طریق افشانه تفنگی به پوست، این مایع را به سلول های آبرسان پوست تبدیل می کند.

آر اف دوقطبی

دارای دو قطب مثبت و منفی می باشد. تاثیرات این سری می توان به لیفت کردن پوست و افزایش خاصیت الاستینه پوست، جلوگیری از افتادگی پوست و از بین بردن چین و چروک دور چشم و بهبود کلاژن سازی نام برد.

ماسک LED

ماسک LED در واقع با استفاده از منبع نوری پالسی IPL، روشی برای جوان سازی پوست به شمار می رود. که با استفاده از پالس هایی مانند لیزر و نور منسجم به منظور از بین بردن لکه های ایجاد شده روی پوست ناشی از نور خورشید، لکه های پیری، خال ها، منافذ بزرگ و مشکلات دیگر پوستی استفاده می شود.

چکش سرد

بعد از استفاده از میکرودرم روی صورت، پوست صورت دچار قرمزی و التهاب می شود با استفاده از این سری می توان قرمزی و التهاب پوست را التیام بخشید. همچنین منافذ باز روی پوست را نیز می توان با استفاده از این سری از بین برد.

التراسونیک

این سری باید به همراه مواد مغذی مانند سرم استفاده شود. طوری که بدون استفاده از مواد مغذی این سری بلااستفاده است. زیرا این سری باعث افزایش جذب چندبرابری مواد مغذی به پوست می شود. این سری همچنین موجب کاهش منافذ باز پوست می شود. و مواد مغذی را به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند.

میکرودرم

از این سری می توان به منظور پاکسازی منافذ پوست،پاکسازی منافذ باز پوست، از بین بردن جوش های سرسیاه، پاکسازی پوست از چربی و آلودگی که در نتیجه موجب پاکسازی و روشن شدن پوست می شود.

خرید دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس

تأمین دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس برای تجهیزات پزشکی

همانطور که گفتیم دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس کاربردهای زیادی دارد.

برای کسانی که سالن زیبایی یا کلینیک پوست و مو دارند پیشنهاد می کنیم دستگاه اتوکلاو ناخن را تهیه کنید. همچنین دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس برای تجهیزات پزشکی نیز کاربرد دارد. برای سفارش این دستگاه می توانید همین الان با شماره های کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما