توزیع مستقیم دستگاه الکترولیز استارمکس بیوتی

توزیع مستقیم دستگاه ضدعفونی اتوکلاو استارمکس بیوتی از طریق شرکت ما انجام می شود. دستگاه الکترولیز از جمله بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های از بین بردن موهای زائد می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این دستگاه آشنا شوید.

الکترولیز چیست؟

امروزه هر شخصی به دنبال آن است تا از شر موهای زائد خود خلاص شود. برای این کار روش های گوناگونی وجود دارد مانند موم انداختن اما این روش نمی تواند موها را به طور دائم از بین ببرد. دستگاه های لیزر زیادی برای از بین بردن دائمی موهای زائد طراحی و تولید شده اند. اما دستگاه الکترولیز دارای یک مزیت نسبت به دستگاه های لیزر معمولی می باشد. این دستگاه می تواند موهای سفید زائد را که با چشم نیز دیده نمی شود از بین ببرد. روش کار دستگاه الکترولیز به گونه ای است که می تواند موهای زائد را از ریشه نابود کند. دستگاه الکترولیز دارای برندهای مختلفی می باشد که از این میان دستگاه الکترولیز استارمکس بیوتی یکی از آنهاست.

دستگاه الکترولیز استارمکس بیوتی و نحوه کار آن

دستگاه الکترولیز استارمکس بیوتی از جمله بهترین دستگاه های موجود برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی می باشد.
عملکرد این دستگاه را در زیر توضیح می دهیم. این دستگاه دارای سوزن ظریفی است که وارد قسمت فولیکول مو می شود. و به این طریق جریان الکتریکی از طریق سوزن وارد مو می شود. و سلول های مو که وطیفه رشد مو را برعهده دارند را از بین می برد. بعد از تخریب مو با استفاده از یک موچین می توان مو را به صورت کامل از ریشه در آورد. به این ترتیب سلول هایی رشد مو از بین می رود و دیگر رشد نمی کند. روش الکترولیز حتی موهای سفید را نیز از بین می برد.

خرید دستگاه الکترولیز استارمکس بیوتی

مزیت های روش الکترولیز

  •  از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی.
  • توانایی از بین بردن موهای سفید و بی رنگ به صورت دائمی
  • عدم ایجاد هیچ گونه زخم و اسکار روی پوست بعد از استفاده
  • قابل استفاده برای تمام قسمت های بدن
  • به غیر از نواحی گوش و بینی برای باقی قسمت های بدن می توان از این روش استفاده کرد.
  • مانند شکم، قفسه سینه، ران، بیکینی، انگشتان دست و پا و …

توزیع مستقیم دستگاه الکترولیز استارمکس بیوتی

همانطور که توضیح دادیم دستگاه اتوکلاو ناخن از جمله بهترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. امروزه دستگاه های از بین برنده موهای زائد تقاضای بسیار بالایی دارند. همچنین فروش آنلاین این روزهای بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شما می توانید این دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از سایت ما دریافت کنید. جهت اطلاعات بیشتر همین الان با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما