تولید دستگاه هیدرودرمی دیجیتال کلینیکی و سالنی

دستگاه هیدرودرمی دیجیتال با امواج فرابنفش و مادون قرمز به جوان سازی پوست کمک می کند. تولید دستگاه هیدرودرمی دیجیتال کلینیکی و سالنی به دلیل کارآمد بودن آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

با روش هیدرودرم آشنا شوید

روش هیدرودرم با استفاده از دستگاه ضدعفونی اتوکلاو نوعی روش پاک سازی و جوان سازی پوست است. که باعث لطافت و درخشان شدن پوست می ‌شود. یکی از مزیت های مهم روش هیدرودرم, خاصیت فیزیکی و غیر تهاجمی بودن آن است که باعث شده است, این روش درمانی بدون درد انجام شود. و به گذراندن دوران نقاهت نیازی نداشته باشد.

این روش برای تمام انواع پوست و هم چنین برای تمام سنین مناسب است. و انواع لکه ها، جوش ها، چین و چروک و … را درمان می ‌کند. بعد از انجام این روش لازم است که شخص متقاضی این درمان, اقدامات مراقبتی خاصی را انجام دهد. تا علاوه بر بیشتر شدن اثر درمان، به مراقبت از پوست خود کمک کند.

در انجام این روش جوان سازی پوست, به جراحی نیازی نیست. در روش هیدرودرم از خاصیت اکسیژن و آب برای لایه برداری پوست و پاک سازی سلول های مرده و سطحی پوست استفاده می ‌شود.

هم چنین روش هیدرودرمی از هیچ گونه تجهیزات سایشی پوست استفاده نمی ‌شود، به همین خاطر نیز انجام روش هیدرودرم پوست هیچ گونه دردی متوجه شخص متقاضی نمی باشد. یکی از مزیت ‌های اصلی روش هیدرودرم پوست, اثر گذاری سریع آن می باشد. با استفاده از این روش می ‌توان خیلی راحت انواع جوش های سر سیاه، چین و چروک، لکه ‌ها، تیرگی و خشکی پوست را بر طرف نمود و از بین برد.

تولید دستگاه هیدرودرم

دستگاه هیدرودرمی دیجیتال کلینکی و سالنی و کاربرد آن

دستگاه هیدرودرمی دیجیتال و دستگاه اتوکلاو ناخن با کمک جریان الکتریکی که در آن تنظیم شده است ژل آب رسانی هیدرودرمی را در حالت یونیزه به لایه های عمیق پوست می رساند. و این ژل باعث آب رسانی به لایه های پوست شده, و چین و چروک ها را از بین می برد. در نتیجه پوست, شفاف و جوان تری به وجود می آید.
دستگاه هیدرودرمی دیجیتال کلینیکی و سالنی دارای کاربرد های خاصی می باشد. که عبارتند از:

  • آب رسانی به پوست، این دستگاه با استفاده از تکنولوژی خاصی توسط آب و اکسیژن, باعث آب رسانی به عمق پوست شده و با آب رسانی دقیق و درست می توان بسیاری از بیماری های پوستی را درمان کرده و یا اثر آن ها را کاهش داد.
  • لایه برداری توسط سیستم الماسی خاصی که در این دستگاه وجود دارد پوست به طور کامل پس از آب رسانی لایه برداری شده و با لایه برداری پوست بسیاری از لکه ها و چین و چروک ها از بین می رود. انجام لایه برداری و آب رسانی به پوست موجب می شود که:
  1. پوست نرم و لطیف می شود.
  2. هم چنین منافذ باز و بزرگ بر روی پوست رفع می شود.
  3. موجب ترمیم پوست و از بین رفتن لک های پوستی می شود.

استفاده از این دستگاه برای زمینه های درمانی و یا جوان سازی بدون کمترین عوارض و درد و خون ریزی می باشد.

مشخصات دستگاه هیدرودرمی با ماسک حرارتی هاینس

دستگاه هیدرودرم هاینس که در حال حاضر با نام پویان تجهیز شناخته می شود, بر خلاف نمونه های دیگر موجود در بازار, از آب برای رفع آلودگی های پوست و از بین بردن سلول های مرده و هم چنین آب رسانی عمیق پوست می کند.
این دستگاه دارای اجزا، عملکرد ها و مشخصات خاصی می باشد از جمله:

  • هیدرودرم: توسط این سیستم پوست کاملا آب رسانی شده و مواد مغذی به عمق آن می ‌رسد.
  • هم چنین در پوست های خشک باعث رطوبت آن ها می شود.
  • سیستم دزن: با استفاده از این سیستم به طور کامل عمق پوست پاک سازی می شود و باعث از بین رفتن منافذ باز پوست است.
  • های فرکانس: این سیستم باعث ضد عفونی کردن پوست پس از پاک سازی شده و همچنین موجب لیفت پوست صورت و تولید کلاژن می شود.
  • ماسک حرارتی: از این ماسک برای افزایش خون رسانی در عمق پوست و هم چنین رساندن مواد مغذی ماسک ها استفاده می شود.

دستگاه هیدرودرمی دیجیتال

روش هیدرودرم چگونه انجام می شود؟

روش هیدرودرم همان طور که قبلا نیز گفته شد برای جوان سازی و زیبا سازی پوست استفاده می شود. این روش را در سالن ها و کلینیک های زیبایی توسط دستگاه های پیشرفته ای انجام می دهند. با استفاده از روش هیدرودرم پوست را آب رسانی می کنند. به همین دلیل در این روش برای آب رسانی پوست, از آب مقطر، نمک، اکسیژن و … استفاده می‌ کنند. افرادی که پوست آن ها چرب است، می توانند از این روش برای کنترل چربی پوست خود استفاده کنند.

بعد از انجام روش هیدرودرم، پوست به صورت محسوسی نرم و مرطوب می ‌شود. برای انجام این روش مراقبت و پاک سازی پوست، از یک اسپری پر قدرت که دارای سر لوله ای شکل است، استفاده می ‌شود. فشار اکسیژن و آب خارج شده از لوله تا حدی است که می ‌تواند به عنوان یک ساینده ملایم عمل کند و لایه های مرده ی پوست را جدا کند. این روش هیچ گونه درد، التهاب و خراشی ایجاد نمی ‌کند. نتیجه ی روش هیدرودرم پوست, داشتن یک پوست جوان و شاداب، لطیف و درخشان خواهد بود.

مزیت های روش هیدرودرم پوست

  • غیر تهاجمی است.
  • به گذراندن دوران نقاهت نیازی ندارد.
  • بی خطر و بدون درد است.
  • نتیجه درمن بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده می باشد.
  • پوست را روشن و سفت می کند.
  • آلودگی‌ ها و سلول‌ های مرده ی پوست را از بین می ‌برد.
  • این روش با تزریق ویتامین ‌ها و مواد معدنی به درون پوست، آن را هیدراته می‌ کند.
  • از سرم ‌های موضعی خاص برای رفع انواع نیاز های پوست استفاده می‌ شود.

تولید دستگاه هیدرودرم

آیا روش هیدرودرم پوست به مراقبت های خاصی نیاز دارد؟

بعد از انجام روش هیدرودرم, برای این که نتیجه ی مطلوبی از درمان خود بگیرید, رعایت یک سری نکات ضروری است. این نکات به شرح زیر می باشد.

  • پس از انجام روش هیدرودرم پوست، بهتر است از مواد مراقبتی ویتامینه استفاده کنید. این مواد جذب پوست می شوند و باعث احیا و باز سازی آن خواهند شد.
  • بعد از انجام این روش به طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار نگیرید. و بهتر است بعد از خروج از منزل حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • استفاده از کلاه، عینک آفتابی و یا هر پوششی که مانع از رسیدن نور مستقیم خورشید به صورت شود، ضروری است.
  • با انجام روش جوان سازی هیدرودرم، پوست روشن تر می شود. بنابراین لازم است از محصولات مراقبت پوست, مخصوص پوست روشن استفاده کنید.

سفارش دستگاه هیدرودرمی از تولید کننده

سفارش دستگاه هیدرودرمی از تولید کننده موجب می‌ شود که این کالا را با قیمت بسیار مناسب و با اطمینان کامل تهیه کنید.
در صورتی که بخواهید به طور مستقیم از تولید کننده دستگاه هیدرودرمی را سفارش دهید باید با اقلام و اجزایی که همراه دستگاه عرضه می‌ شود کاملاً آشنا باشید. تا در هنگام تحویل محصول خود همه این ابزار ها را دریافت کنید.
برخی از این اقلام و ابزار عبارت اند از: کابل برق، پروپ شیشه ای مجزا، دسته فرکانس، ماسک حرارتی، دفترچه راهنما و سی دی های آموزش کار با دستگاه و بسیاری از قطعات دیگر که باید با همه آن ها آشنا باشید.

سفارش مستقیم دستگاه هیدرودرمی به تولید کننده موجب می‌ شود که با انواع مختلف این دستگاه و کارایی های آن ها آشنا شده و با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین نوع و مدل دستگاه را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما