خرید اینترنتی دستگاه میکرودرم ابریژن در کمترین زمان

خرید اینترنتی دستگاه میکرودرم ابریژن در کمترین زمان میسر است. با توجه به اینکه بسیاری از افراد که در شهر های مختلف کشور هستند می خواهند برای پرداخت هزینه کمتر، اطمینان از یک خرید مستقیم و بی واسطه و برخورداری از بحث گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر مستقیما دستگاه میکرودرم خود را از وارد کننده یا کارخانه تهیه کنند، این شرایط از طریق این شرکت برایتان فراهم شده است.

مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز خرید و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر و پس از دریافت مشاوره های کافی از نمایندگان فروش این محصولات نسبت به خرید دستگاه سولاریوم خانگی اقدام نمایند.

بنابراین شما می توانید جهت اطلاع از برند های موجود و قیمت آنها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در بخش های بعدی مختصری درباره این دستگاه توضیحاتی کلی نیز اورده شده است.

دستگاه میکرودرم ابریژن چیست؟

دستگاه میکرودرم ابریژن برای لایه برداری، پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده می شود. با توجه به اینکه مکانیسم طراحی دستگاه به چه ترتیب است عمل لایه برداری ممکن است با نوعی پودر که معمولا اکسید آلومینیوم است یا تراشه های الماسه، فشار هوا، آب و … انجام شود. فرقی نمی کند که لایه برداری از کدام طریق باشد در هر صورت یک روش لایه برداری فیزیکی و غیر تهاجمی است.

در این روش سلول های مرده پوست از روی سطح پوست برداشته می شود. جریان خون افزایش می یابد و پوست شاداب و زنده می شود.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

  1. دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی
  2. دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی
  3. دستگاه میکرودرم ابریژن مطبی

فواید پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

زندگی مدرن امروز و صنعتی شدن، سبب افرایش آلاینده ها شده است. یک روز معمولی را که در نظر بگیریم با انواع آلودگی ها در تماس هستیم. مهمترین آن ها آلودگی های ناشی از وسایل نقلیه است.

پوست انسان که لایه محافظ برای بدن است در معرض این آلودگی قرار می گیرد. بنابراین پاکسازی پوست یک امر ضروری به حساب می آید. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد.

میکرودرم ابریژن یکی از این روش ها است که نسبت به سایر روش ها هم مقرون به صرفه است و هم نتیجه مطلوبی ذر پی دارد. انواع تیپ های پوستی می توانند از روش میکرودرم ابریژن استفاده کنند.

  • پوست چرب
  • پوست خشک
  • پوست معمولی
  • پوست حساس

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن

عوارض دستگاه میکرودرم ابریژن

همیشه وقتی می خواهیم برای اولین بار چیزی را تجربه کنیم خصوصا در مورد پوست صورت که حساس ترین قسمت بدن از لحاظ زیبایی است، این سوال برایمان پیش می آید که عوارض آن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک روش کاملا بدون عارضه است. و همه می توانند بدون هیچ نگرانی آن را تجربه کنند. فقط بعضی از افراد باید با مشورت پزشک این کار را انجام دهند.

  • بیماران مبتلا به سرطان
  • افرادی که دارای تبخال هستند
  • افرادی که دارای زگیل هستند
  • یک ماه اول پس از جراحی های زیبایی

طریقه استفاده از دستگاه میکرودرم

طریقه کار با دستگاه میکرودرم ابریژن در مدل های مختلف آن متفاوت است. شما عزیزان هر کدام از دستگاه های خانگی، سالنی یا کلینیکی را که خرید نمایید آموزش دستگاه به صورت فیلم، کاتالوگ و جلسات آموزشی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

تخت لیزر پوست از جمله دستگاه های پاکسازی پوست با عملکردی تضمین شده می باشد.

خرید اینترنتی دستگاه میکرودرم ابریژن

برای خرید، می توانید از طریق را های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. پس از مشاوره و ثبت سفارش، دستگاه در کوتاهترین زمان به دست شما خواهد رسید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما