خرید دستگاه جوانسازی پوست هایفو ویمکس vmax hifu

خرید دستگاه جوانسازی پوست هایفو ویمکس vmax hifu با استفاده از سایت ما و در شرکت آروینیا امکان پذیر شده است. تا همه بتوانند از مزایای این دستگاه بهره مند شوند.

مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز خرید و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر و پس از دریافت مشاوره های کافی از نمایندگان فروش این محصولات نسبت به خرید دستگاه سولاریوم خانگی اقدام نمایند.

شادابی و جوانی پوست

روش های زیای برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد. استفاده از ماسک های گیاهی در حال حاضر خیلی مرسوم شده است. اما مسلّماً نتایج حاصله را نمی توان جایگزین دستگاه های جوان سازی کرد. در بین تمام دستگاه های جوان سازی پوست ، دستگاه هایفو وی مکس(VMAX HIFU) از محبوبیت فراوانی در بین مردم برخوردار است.

تخت لیزر پوست از جمله دستگاه های پاکسازی پوست با عملکردی تضمین شده می باشد.در ادامه به بررسی روش جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه هایفو وی مکس خواهیم پرداخت، تا ادعای خود را به شما اثبات کنیم.

خرید دستگاه جوانسازی پوست هایفو ویمکس vmax hifu

کلاژن و از بین بردن چین و چروک ها

همه ما تقریباً می دانیم که کلاژن موجود در پوست باعث جوانی و شادابی آن می شود. گاهی به دنبال کرم های حاوی کلاژن هم می رویم. اینکه با بالا رفتن سن پوست شروع به پیر شدن کرده و چروک می شود به خاطر مشکل در ایجاد کلاژن است.  خطوط و چین و چروک ها باعث پیر به نظر رسیدن ما شده . که خوشایند هیچ کس نیست. سوال اینجاست که چگونه می توان دوباره پوست را مجبور به تولید کلاژن کرد . تا همیشه جوان بماند . برای خرید دستگاه جوانسازی پوست هایفو ویمکس vmax hifu با شماره های کارشناسان خبره ما تماس حاصل نمائید.

تکنولوژی هایفو ویمکس(VMAX HIFU)

تکنولوژی دستگاه هایفو وی مکس هم از گرما و حرارت استفاده می کند. هنگامی که گرما به عمق پوست نفوذ می کتد ، کلاژن های قدیمی تحریک شده و کم کم شروع به تولید مجدد می کنند. این دستگاه علاوه بر جوانی می تواند تناسب اندام و لاغری را به شما هدیه دهد. چون گرمای فرستاده شده به عمق پوست می تواند چربی های بدن را هم تحت تأثیر قرار دهد و آنها را از بین ببرد.
از جمله جاهایی از بدن افراد که با استفاده از هایفو وی مکس قابل لاغر شدن هستند ؛ چربی های زیر شکم و ران ها هستند. این دستگاه قادر است تا عمق 20 – 10 میلی متری در پوست بدن افراد مختلف نفوذ کند و چربی های این نواحی را از بین ببرد.

خرید دستگاه جوانسازی پوست هایفو ویمکس vmax hifu

ویژگی های دستگاه هایفو ویمکس (VMAX HIFU)

  1. داشتن انرژی حرارتی 65 درجه سانتی گراد
  2. عمق نفوذ 3.5 الی 4.5 میلی متر در لایه SMAS
  3. ورود به عمق 20-10 میلی متر در پوست بدن
  4. از بین برنده چین و چروک ها – سفت کننده پوست
  5. دارای پروب های (13 , 8 , 4.5, 3.5, 1.5) میلی متری می باشد.
  6. دارای سیستم خنک کننده است که باعث شده از آن برای زمان زیادی بدون استفاده از کارتریج دیگر بهره برد.
  7. دارای صفحه نمایش 7 اینچی . که باعث شده ظاهر ساده و مورد پسند افرادی که با آن سر و کار دارند ؛ داشته باشد.
  8. به دلیل قدرت تمرکز روی هدف و منطقه مورد نظر ، درد خیلی کمتری نسبت به سایر روش ها دارد.
  9. قابلیت تنظیمات به صورت دستی و توسط پزشک معالج را دارد. که می تواند در زمان پرتاب شات، فاصله پرتاب شات ها تأثیر بگذارد.به همین دلیل باعث می شود تا نسبت به همه روش های HIFU سریع تر باشد و نتایج فوق العاده خود را نشان دهد.
  10. از بین برنده چربی های شکمی . همچنین چربی های موجود در ران ها و پهلوها.
  11. حداکثر زمان درمان با استفاده از هایفو وی مکس ، 30 دقیقه می باشد.

ویژگی های دستگاه هایفو ویمکس (VMAX HIFU)

خرید دستگاه جوانسازی پوست هایفو ویمکس vmax hifu

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی عملکرد دستگاه هایفو وی مکس و همچنین خرید دستگاه جوانسازی پوست هایفو ویمکس(vmax hifu) توصیه می شود با کارشناسان ما تماس حاصل نموده ؛ تا جای هیچ گونه پرسشی در ذهن شما باقی نماند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما