خرید دستگاه میکرودرم تالگو

خرید دستگاه میکرودرم تالگو از نمایندگی های مجاز در سراسر کشور این امکان را به شما می دهد تا از دستگاهی با کیفیت و خریدی مطمئن برخوردار شوید. همچنین با خرید از نمایندگی ها در هزینه خود هم صرفه جویی کرده اید. چون قیمت این دستگاه در نمایندگی های آن نسبت به بازار مناسب تر است.

میکرودرم چیست؟

میکرودرم روشی برای پاک سازی و فیشیال صورت است که علاوه بر این که آلودگی ها و سلول های مرده را در سطح پوست از بین می برد, با نتایج بسیار خوبی نیز در بحث سلامت و زیبایی همراه است و با انجام آن پوست سالم تر و زیبا تر خواهد ماند و در درمان بسیاری از مشکلات پوستی نیز بسیار موثر و تاثیر گذار است.

همان طور که می دانید پوست انسان هر ۲۸ – ۳۰ روز یک بار از طریق تقسیمات میتوزی سلول های جوان تولید می کند و سلول های مرده و شاخی پوست که قدیمی تر هستند را به سطح خارجی اپیدرم منتقل می کند که این امر باعث تیرگی، کدری و به وجود آمدن جوش های زیر پوستی، لکه ها و عدم شفافیت و درخشندگی پوست می شود.

میکرودرم روشی است که کار لایه برداری از سطح پوست با درجات پایین و یا بالا را انجام می دهد. این روش برای همه ی افرادی که دنبال راه حلی اثر گذار برای روشن تر کردن پوست، از بین بردن چین و چروک ها، برطرف کردن لکه ها و جای جوش ها و هر گونه مشکلات پوستی دیگر می باشند مناسب است.

خرید میکرودرم

دستگاه میکرودرم تالگو

امروزه همه انسان ها به زیبایی پوست خود خیلی اهمیت می دهند. داشتن پوستی شفاف و جوان و با نشاط معیاری برای زیبایی محسوب می شود. به همین خاطر همه ما برای داشتن پوستی سالم و درخشان به دنبال روشی مناسب و بدون عوارض برای مراقبت از پوست خود هستیم. بهترین روش برای داشتن پوستی سالم و شفاف, میکرودرم است. میکرودرم روشی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و با لایه برداری از پوست صورت, باعث  از بین رفتن سلول های مرده پوست و در نتیجه جایگزین شدن سلول های جدید می شود و نتیجه آن این است که لطافت و طراوت از دست رفته ی پوست را به شما هدیه می دهد.

عمل میکرودرم با دستگاه های مخصوص میکرودرم انجام می شود که دستگاه میکرودرم برند تالگو, یکی از بهترین دستگاه ها برای انجام میکرودرم است. و با از بین بردن چین و چروک های پوست, شما را به دوران اوج جوانی تان باز می گرداند. همچنین لکه هایی که بر اثر آفتاب سوختگی به وجود آمده اند را به آسانی و در کمترین زمان از بین می برد و پوست شما را صاف و لطیف می کند.

اثر روش میکرودرم بر روی منافذ پوست

روش میکرودرم مزیت ها و کاربرد های زیادی دارد. یکی از این مزیت ها تاثیر این روش بر روی منافذ باز روی پوست می باشد. این روش علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها دارد, اثرات جانبی کمتری نیز دارد. میکرودرم روشی است که به وسیله آن لایه‌ های سطحی پوست براق شده و نتیجه آن جوانی، نرمی و سلامتی پوست است.

میکرودرم از دو طریق بر روی منافذ پوست اثر می گذارد.

  • از بین بردن دانه های سر سیاه
  • تحریک کلاژن سازی پوست

هر دو روش ذکر شده در کوچک تر شدن و همچنین تنگ شدن منافذ پوست بسیار موثر هستند.

پس از انجام میکرودرم، مراقبت به صورت روزانه و مرتب از پوست، باعث می شود به نتیجه ی مطلوبی از خواسته خود برسیم. این مراقبت از پوست شامل شستشوی منظم برای جلوگیری از گرفتگی منافذ با گرد و غبار و چربی پوست می باشد.

اندازه طبیعی منافذ پوست برای هر فرد توسط بسیاری از عوامل مانند ژنتیک، صدمه در برابر آفتاب و نوع پوست تعیین می شود. اندازه منافذ در افرادی که پوست چرب دارند نسبت به افرادی که پوستشان نرمال یا خشک است بزرگ تر است.

مزیت ها و کاربرد های دستگاه میکرودرم تالگو

برای انجام میکرودرم مزیت ها و کاربرد های زیادی را می توان ذکر کرد. همان طور که گفته شد یکی از کاربرد های میکرودرم کاهش و یا از بین بردن منافذ باز روی پوست می باشد. از دیگر کاربرد های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • چین و چروک و خطوط ریز روی صورت را از بین می برد.
  • لکه های ناشی از دوران بارداری, پیری و آفتاب سوختگی را درمان می کند.
  • این روش را می توان در سالن و حتی در خانه هم انجام داد.
  • جای زخم و جوش را بهبود می بخشد.
  • عارضه ای ندارد و بدون درد می باشد.
  • نیازی به ماده بی حسی و بیهوشی ندارد.
  • جوش های سر سیاه را از بین می برد.

مزیت ها و کاربرد های دستگاه میکرودرم تالگو

خرید دستگاه میکرودرم تالگو

روش میکرودرم همان طور که گفته شد در منزل, آرایشگاه ها و کلینیک ها قابل انجام می باشد. با خرید دستگاه میکرودرم تالگو می توانید عمل میکرودرم را با خیالی راحت و آسوده انجام دهید. بنابراین اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما