خرید دستگاه میکرودرم مایع آبلونا

خرید دستگاه میکرودرم مایع آبلونا از شرکت آروینیا برای شما این امکان را فراهم می کند تا دستگاهی داشته باشید که از کیفیت و کارایی بسیار فوق العاده ای برخوردار است و همچنین از لحاظ قیمت نیز مطمئن هستید که با قیمتی مناسب تر از شرکت های دیگر خریداری کرده اید. برای استعلام دقیق قیمت ها با ما تماس بگیرید.

میکرودرم چیست؟

امروزه زیبایی برای همه ی ما از اهمیت بالایی برخوردار است. با گذشت زمان بر اثر عواملی همچون افزایش سن، آلودگی هوا و یا بر اثر آفتاب پوست ما شادابی و نشاط خود را از دست می دهد و دچار چین و چروک می شود و هم چنین ممکن است لکه هایی روی پوست ما ظاهر شود که هر بار که در آینه به خود نگاه می کنیم مضطرب و ناراحت می شویم. و به فکر راه چاره ای برای حل این مشکل خواهیم بود. میکرودرم راهی است که به ما کمک می کند تا پوست ما شادابی و نشاط خود را دوباره به دست بیاورد. در واقع میکرودرم روشی است که برای جوان سازی و پاک سازی پوست از آن استفاده می شود. میکرودرم یک روش غیر شمیایی و غیر تهاجمی است که نیازی به بیهوشی و بی حسی ندارد و بدون نیاز به عمل باز صورت انجام می شود. برای انجام میکرودرم از دستگا های مختلفی که امروزه اختراع شده اند استفاده می شود. یکی از این دستگاه ها دستگاه میکرودرم مایع آبلونا است که در ادامه در مورد این دستگاه بیشتر توضیح می دهیم.

دستگاه میکرودرم مایع آبلونا

دستگاه میکرودرم مایع آبلونا پوست را به صورت مداوم مرطوب نگه می دارد. این کار به جوان سازی و پاک سازی پوست خیلی کمک می کند. این دستگاه طوری طراحی شده است که از طریق مکش خلأ و با استفاده از مایع تونر پوست، جوش های سر سیاه، سلول های مرده، جوش های سر سفید ، چربی های درون منافذ پوستی و مواد زائد روی پوست را کاملا پاک سازی می کند.

دستگاه میکرودرم مایع آبلونا

کاربردهای دستگاه میکرودرم مایع آبلونا

  • بافت های آسیب دیده پوست را بهبود می بخشد و شادابی را به پوست بر می گرداند.
  • با لایه‌برداری پوست سلول های مرده روی پوست را از بین می برد.
  • چربی موجود روی پوست را از بین می برد.
  • منافذ مسدودشده با جوش‌های سرسیاه را از بین می برد.
  • منافذ مسدودشده با جوش‌های سرسفید را از بین می برد.
  • خاصیت ارتجاعی بودن پوست را افزایش می دهد.

درمان هایی که توسط دستگاه میکرودرم آبلونا انجام شده است

خریددستگاه آبلونا

خرید دستگاه میکرودرم مایع آبلونا

کلینیک‌های زیبایی از روش‌های مختلفی برای پاک سازی و جوان‌سازی پوست استفاده می‌کنند. که یکی از معروف‌ترین آن‌ها دستگاه میکرودرم آبلونا می باشد. تجهیز مراکز زیبایی با این دستگاه می تواند عمل لایه برداری پوست را بسیار راحت کند. اگر قصد خرید دستگاه میکرودرم مایع آبلونا را دارید، می توانید به سایت آروینیا مراجعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما