خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی با قیمت مناسب

انواع روشهای جوانسازی و زیبایی پوست با مکانیسم‌های عملکرد مختلف در حال حاضر آماده ارائه خدمت به افراد هستند. از این رو بهتر است کلینیکهای زیبایی با خرید یک دستگاه میکرودرم کلینیکی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، امکان انتخاب خدمات توسط مراجعه‌کنندگان خود را بالا ببرند.

معرفی روش میکرودرم ابریژن

microdermabrasion

میکرودرم ابریژن روشی ایمن و غیر تهاجمی جهت لایه‌برداری و ترمیم پوست است. در این روش از دستگاهی استفاده میشود که از یک سو کریستالهای ریز آلومینیوم اکسید را با فشار کنترل شده به سطح پوست میپاشد و سبب سایش سلولهای شاخی شده پوست میشود و از سوی دیگر همزمان عمل مکش را انجام میدهد.
مکش باعث جمع شدن کریستالهای اکسید آلومینیوم از سطح پوست و نیز افزایش خونرسانی و اکسیژن‌رسانی به سلولهای موضع تحت درمان قرار گرفته، میشود.
روش میکرودرم ابریژن تولید کلاژن را نیز افزایش میدهد.
با مکانیسم گفته شده، روش میکرودرم میتواند علاوه بر شادابی پوست، به رفع ضایعات سطحی پوست کمک کند.

لذا خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی میتواند تاثیرات مثبت و ماندگاری برای مراجعه‌کنندگان کلینیکهای زیبایی به جا بگذارد.

فواید استفاده از میکرودرم کلینیکی:

فواید دستگاه میکرودرم

  • ترمیم و زیبایی پوست
  • افزایش قوام و استحکام پوست که منجر به رفع شل شدگی میشود
  • رفع لکه‌هایی که در اثر افزایش سن یا بارداری در پوست ظاهر میشوند
  • کمک به رفع جوشهای سر سیاه و زیر پوستی
  • درمان چین و چروکهای صورت ناشی از افزایش سن
  • کنترل چربی در پوست چرب و در مقابل آن، تحریک فعالیت غدد در پوستهای خشک
  • رفع جوشگاههای سطحی همچون جوشگاه بخیه
  • افزایش نفوذ و تاثیر داروهای موضعی
  • افزایش روشنی و درخشندگی پوست
  • خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی میتواند مشتریان و مراجعه‌کنندگان کلینیکهای زیبایی را خشنود کرده و از مزایای آن بهره‌مند گرداند

انواع استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن:

سری دستگاه میکرودرم ابریژن

در هنگام خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی خواهید دید که این دستگاه سه پروب دارد:

  1. پروب پودری: همان طور که از نامش پیدا است، این پروب با استفاده از کریستالهای ریز آلومینیوم اکسید به سایش و لایه‌برداری پوست مرده میپردازد. دستگاه این پودر را با جریان هوا مخلوط کرده و با فشاری قابل تنظیم به سطح پوست میپاشد.
    همزمان لوله دیگری به انجام عمل مکش مشغول است یعنی کریستالها و سلولهای جدا شده را به داخل محفظه‌ای دیگر در داخل دستگاه میکشد.
  2. پروب الماسه یا دیاموند: این پروب بدون استفاده از کریستالهای اکسید آلومینیوم کار میکند و صرفا قدر به رفع مشکلات ساده و سطحی پوست است. از پروب الماسه عمدتا در اطراف چشم‌ها و لبها استفاده میشود تا مانع از ورود کریستالها به داخل چشم و دهان شود.
  3. پروب اندرمولیفتینگ: این پروب با تحریک سلولهای فیبروبلاست برای ساخت بیشتر فیبرهای کلاژن منجر به سفت شدن و استحکام یشتر پوست میشود

خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی:

دستگاه میکرودرم ابریزن به سه صورت خانگی، سالنی و کلینیکی در بازار موجود است. هر سه نوع دستگاه کاربردهای یکسان دارند و فرد را از مزایای گفته شده بهره‌مند میگردانند. با این حال نوع خانگی و سالنی معمولا قدرت موتور کمتری دارند و نیز با داشتن ساز کوچکتر، حجم کمتری را اشغال میکنند.انواع سالنی و خانگی با داشتن ابعاد کوچکتر، قابل حمل و نقل هستند.

بسته به مشخصات فنی دستگاه و امکانات جانبی آن و با توجه به شرکت سازنده، قیمت خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی متفاوت خواهد بود. از این رو لازم است تا با توجه به نیاز خود و انتظاری که از دستگاه خریداری شده خواهید داشت ،به انتخاب دستگاه مورد نظرتان بپردازید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما