خرید دستگاه هایفو دابلو

خرید دستگاه هایفو دابلو با توجه  به مزایا و ویژگی های آن خیلی رونق دارد. شما با خواندن این مطلب می توانید به تعدادی از این موارد پی ببرید. برای اطلاعات بیشتر شماره های کارشناسان ما در بالا نوشته شده است.

عملکرد دستگاه هایفو دابلو چگونه است؟

امروزه استفاده از دستگاه هایفو و روش هایفو برای جوانسازی پوست بسیار استفاده می شود. این دستگاه مزایای خیلی زیادی دارد. می توان به جرأت گفت ، هایفو ایجاد شده است تا عمل های جراحی پوست به حداقل برسد. این دستگاه با ارسال امواج فراصوت به پوست و تولید گرما باعث رشد مجدد کلاژن ها می شود .البته ناگفته نماند که این کار را بر روی عمق پوست انجام می دهد. یعنی بر روی سطح پوست هیچ مشکل و عوارضی ایجاد نمی کند. بلکه تأثیرات این روش بر روی لایه های عمقی پوست که لایه SMAS نام دارد ، انجام می شود. به همنی دلیل دارای ماندگاری بسیار بالا است.

دستگاه هایفو دارای 5 عدد کارتریج است . که 3 عدد از آنها برای صورت استفاده می شوند. دارای عمق 1.5 و 3 و 4.5 میلی متری و همچنین دو عدد کارتریج برای بدن با عمق 8 و 13 میلی متر است. علاوه بر این ها برای زنان و در دستگاه هایفو واژینال هم 3 عدد کارتریج برای زنان است.

خرید دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفو دابلو برای چه مواردی استفاده می شود؟

  • این دستگاه قادر به از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم، پیشانی و گردن و نابود کردن خط خنده است.
  • می تواند باعث بالا آمدن پوست زیر چانه و غبغب شود.
  • می تواند باعث تحریک کردن پوست برای تولبد مجدد کلاژن ها شود.
  • با استفاده از این دستگاه میتوان زاویه صورت را تغییر داد.
  • این دستگاه می تواند بلافاصله پس از استفاده عملکرد خود را نشان دهد. البته ناگفته نماند که برای دیدن نتایج بهتر نیازمند دو ماه زمان است.
  • انجام هایفو تراپی در یک جلسه می تواند بهترین نتایج را بدهد.

خرید دستگاه هایفو دابلو

هایفو برای چه کسانی مناسب تر است؟

گذشت زمان باعث پیر شدن پوست و شل شدن و افتادگی پوست می شود. همه افراد و به خصوص خانم ها هنگام مشاهده اولین علائم پیری ، ناراحت و افسرده می شوند. اما خبر خوب اینجاست که ان دستگاه به وجود آمده تا دیر با چین و چروک خداحافظی کنید. معمولاً پوست افراد از سن 30 سالگی به بعد کم کم شروع به پیر شدن و افتادگی می کند. از همین زمان شما می توانید به کلینیک های پزشکی زیبایی مراجعه کنید و با استفاده از دستگاه های هایفو جوانی را برای خود به ارمغان بیاورید.
معمولاٌ  اگر زودتر مراجعه کنید هنگامی که هنوز پوست شما خیلی افتادگی پیدا نکرده است، نتایجی که مشاهده می کنید فوق العاده خواهد بود. این دستگاه بسیار مناسب کسانی است که نمی خواهند زیر تیغ جراحان بروند. این روش می تواند به صورت ترکیبی برای شما استفاده شود ، نتایج استفاده ترکیبی از دستکاه هایفو بسیار زیادتر از روش معمولی آن است. البته تشخیص آن به عهده پزشک است.
بسیاری افراد دچار اضافه وزن هستند . اما با دیدن افرادی که در اثر رژیم های سخت، پوست آنها دچار افتادگی و شلی شده اند ؛ آنها هم منصرف می شوند. اما ما به شما می گوییم با خیال راحت رژیم خودتان را دنبال کنید.  دستگاه هایفو می تواند در صورت بروز شلی و افتادگی پوست به کمک شما بیاید و آن را درمان کند.

خرید دستگاه هایفو دابلو

 خرید دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفو را می توان در هر فصلی که تمایل داشته باشید مورد استفاده قرار دهید . و بهترین نتیجه را بگیرید. عمل های جراحی گران قیمت و دردناک که عوارض بالایی دارند ، دیگر با روش هایفو به راحتی قابل انجام هستند. لطفا برای خرید دستگاه هایفو دابلو با شماره کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما