دستگاه آیس بلو چیست؟ + قیمت خرید دستگاه آیس بلو

دستگاه آیس بلو چیست؟ در این مطلب می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه آیس بلو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه اسمارت آیس بلو چیست؟

دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو با امکانات بسیار پیشرفته و کاملاً هوشمند طراحی شده است. این دستگاه قادر است تا با استفاده از دوربین 10 مگا پیکسلی خود، تصاویر بسیار با کیفیتی از جزئیات پوست شما بیاندازد. سپس با تشخیص و تحلیل این تصاویر، می‌تواند انواع مشکلات پوست را تشخیص دهد. در نهایت با استفاده از سیستم هوش مصنوعی که در آن وجود دارد، روش درست درمان و مراقبت از پوست را به شما توصیه می‌کند. این دستگاه از هندپیس مناسب و ارگونومیک برخوردار است که کار کردن با آن را راحت کرده است. این دستگاه 7 کاره است و از 7 هندپیس برخوردار است که با هم بررسی خواهیم کرد.

دستگاه آیس بلو چیست؟ + قیمت خرید دستگاه آیس بلو

انواع هندپیس های دستگاه اسمارت آیس بلو

دستگاه اسمارت آیس بلو علاوه بر تشخیص مشکلات و بیماری های پوستی، قادر به درمان آنها هم می‌باشد. انواع مشکلات مانند چین و چروک‌ها، لکه ها، رطوبت و جوش‌ها، نوع پوست قابل شناسایی هستند. سپس با استفاده از 6 هندپیس خود، قادر به درمان و جوانسازی پوست است. این هندپیس ها شامل موارد زیر هستند:

  1. هندپیس چکش سرد
  2. هندپیس اسپری اکسیژن ( اکسیژن جت)
  3. هندپیس میکرودرم ابریژن
  4. هندپیس درما اف اولتراسونیک فرکانس بالا
  5. هندپیس آر اف گلد
  6. هندپیس اولتراسوند جهت جذب مواد
  7. قلم شناسایی دوربین ( جهت تشخیص مشکلات پوست)

دستگاه آیس بلو چیست؟ + قیمت خرید دستگاه آیس بلو

مشخصات و ویژگی های دستگاه آیس بلو

کاربردهای زیادی دستگاه آیس بلو، باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. در ادامه به چند نمونه از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:

  • برخورداری از سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص مشکلات پوست
  • آنالیز و بررسی مشکلات پوستی
  • دارا بودن دوربین 10 مگا پیکسلی
  • تشخیص انواع چین و چروک، جوش، انواع خال، نوع پوست ( چرب، خشک، مرطوب)
  • داشتن 6 پروب برای کارهای مختلف

دستگاه آیس بلو چیست؟ + قیمت خرید دستگاه آیس بلو

رسیدگی به پوست و داشتن پوست سالم و درخشان، امروزه طرفداران زیادی دارد. مردم حاضرند هزینه های زیادی را برای زیبایی خود صرف کنند. پس داشتن یک دستگاه هیدروفیشیال در کلینیک زیبایی، می‌تواند برای شما درآمد خوبی محسوب شود. آیس بلو با توجه به کاربردهایی که دارد، می‌تواند به عنوان یک دستگاه درآمد زا برایتان محسوب شود. چون تشخیص مشکلات پوست با کیفیت بالا و ارائه درمان از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی برای یک فروشگاه محصولات پوستی، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. به این صورت می‌توانید مواد آرایشی متناسب با پوست بیمار را به آن ارائه دهید.

دستگاه آیس بلو چیست؟ + قیمت خرید دستگاه آیس بلو

قیمت خرید دستگاه آیس بلو

با توجه به کارایی و تشخیص چهره دستگاه و همچنین برخورداری از سیستم هوش مصنوعی، قاعدتاً این دستگاه قیمت بیشتری نسبت به سایر دستگاه های کلینیک پوست دارد. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به همان نسبت هزینه بیشتری را از بیمار دریافت کنید. بنابراین این دستگاه می‌تواند درآمد خوبی برای شما محسوب شود. برای خرید و اطلاع از قیمت دقیق این دستگاه، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما