شرکت فروش دستگاه آکوا اسکین اسمارت

شرکت فروش دستگاه آکوا اسکین اسمارت عرضه کننده دستگاه های چندکاره زیبایی و جوان سازی می باشد. این دستگاه با توجه به نیاز مشتری با ویژگی های خاصی وجود دارد. در ادامه این مطلب به بررسی کاربردها و ویژگی های این دستگاه می پردازیم. با ما همراه باشید.

دستگاه آکوا اسکین اسمارت نسل چهارم

این دستگاه یک دستگاه زیبایی و جوان سازی چندکاره و تمام عیار می باشد. که دارای کیفیت بسیار بالا و فوق العاده ای می باشد و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این دستگاه توانسته کاربردهای زیادی از بهترین دستگاه های جهان را در خود داشته باشد. به همین دلیل خرید آن بسیار به صرفه می باشد. این دستگاه دارای صفحه نمایش تمام دیجیتال می باشد و قابلیت برنامه ریزی دارد و می توانید تنظیمات خاص خود را روی آن ذخیره کنید. این دستگاه همچنین از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می گیرد. همچنین می توان آن را روی میز گذاشت یا از پایه گردان آن استفاده کرد. و قابلیت حمل و نقل آسان نیز از دیگر مزیت های این دستگاه می باشد.

نحوه کار دستگاه آکوا اسمارت اسکین

  •  این دستگاه ذرات اکسیژن و هیدروژن را با هم ترکیب می کند.
  • در مرحله بعد این ترکیب را به پوست تزریق می کند که موجب می شود به سرعت جذب منافذ پوستی شود. و کار آبرسانی و اکسیژن رسانی به لایه های زیرین از این طریق چندین برابر سریع تر انجام شود.
  • دستگاه آکوا اسمارت اسکین را می توان انقلابی در زمینه زیبایی و جوان سازی پوست در نظر گرفت.
  • این دستگاه ده کاره در سطح جهانی نیز بسیار شناخته شده و مورد رضایت قرار گرفته است.
  • این دستگاه ساخت کشور آلمان است.
  • این دستگاه دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش قابل ملاحظه ای می باشد.
  • همچنین سی دی آموزشی و مشاوره رایگان در مورد کار با این دستگاه نیز در اختیار شما قرار می گیرد.
  • قیمت دستگاه آکوا اسمارت اسکین با توجه به اینکه کارایی ۱۰ دستگاه زیبایی را در خود دارد نسبت به سایر دستگاه ها بسیار مناسب است.

خرید دستگاه آکوا اسمارت اسکین

تکنولوژی گالوانیک دستگاه آکوا اسکین نسل ۴

تکنولوژی گالوانیک که در دستگاه آکوا اسکین نیز وجود دارد، از جمله قدرتمندترین تکنولوژی های موجود در دنیا برای از بین بردن آکنه می باشد. در بدن همهم ا نوعی فلز (مواد یونی) وجود دارد که در اثر عوامل زیست محیطی مانند نور شدید آفتاب و اشعه ماوراء بنفش، آلودگی هوا یا عوامل فیزیکی از جمله استرس یا فشار روحی منجر به ترشحی ماده ای می شود که با قرار گرفتن کنار یون های موجود در بدن ما موجب به وجود آمدن تیرگی ها و رنگدانه های ناخوشایندی در سطح بدن ما می شود. که تمام این موارد باعث می شود پوست ما آن طراوت و شادابی را از دست دهد.

 کاربردهای دستگاه آکوا اسکین اسمارت نسل ۴

  • این دستگاه می تواند مواد مغذی را با درصد بالایی از طریق منافذ باز پوست، به لایه های زیرین پوست منتقل کند.
  • از بین بردن رنگدانه های پوست
  • موجب افزایش گردش خون در زیر پوست شده و تحریک سلول های کلاژن ساز و شادابی پوست می شود.
  • جلوگیری از پیری زودرس و لیفت صورت به صورت بسیار چشمگیر می شود.
  • سفیدکنندگی و شادابی پوست نیز از دیگر کاربردهای این دستگاه است. همچنین می توان از این دستگاه برای از بین بردن تیرگی های جاهای مختلف بدن نیز استفاده کرد.

چکش سرد و گرم

لیفت صورت از جمله مواردی است که این دستگاه می تواند با قدرت باورنکردنی آن را انجام دهد. برای لیفت صورت این دستگاه از چکش سرد و گرم استفاده می کند که در درجه های ۴۲ و ۱۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم است.

۱۰ درجه سانتی گراد:

در این درجه این دستگاه قادر به از بین بردن جوش های سطحی و روزانه و آکنه ها می باشد. همچنین این دستگاه می تواند پوست را از حالت خشکی درآورده و خاصیت ارتجاعی آن را فعال کند. همچنین منافذ باز پوست با این روش کاهش پیدا می کند. در نتیجه التهاب و قرمزی پوست را نیز کاهش می دهد.

۴۲ درجه سانتی گراد:

از بین بردن جوش های سرسیاه، افزایش گردش خون، همچنین موجب افزایش جذب مواد مغذی به پوست می شود.

شرکت فروش دستگاه آکوا اسکین اسمارت

همینطور که گفتیم دستگاه آکوا اسکین اسمارت نسل چهارم دارای کاربردهای بسیار زیادی است. و می تواند تمام نیازهای شما را در زمینه زیبایی و جوان سازی پوست برطرف کند. اگر شما سالن زیبایی یا کلینیک زیبایی دارید این دستگاه ۱۰ کاره را به شما پیشنهاد می کنیم که قیمت مناسب و به صرفه ای نیز نسبت به عملکردش دارد. برای سفارش این دستگاه می تواند به شرکت های فروش این دستگاه ارتباط برقرار کنید. مجموعه ما نیز از جمله شرکت های فروش دستگاه آکوا اسکین اسمارت می باشد. برای اطلاع از قیمت این دستگاه می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما