فروش دستگاه میکرودرم ابریژن ۸۵ پاسکال رهاطب

فروش دستگاه میکرودرم ابریژن ۸۵ پاسکال رهاطب در شرکت آروینیا فرصتی بسیار استثنائی است که بتوانید این دستگاه را با شرایط ویژه ای از جمله خدمات پس از فروش عالی و قیمتی مناسب تر از بازار خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا این دستگاه را بیشتر و بهتر بشناسید.

میکرودرم ابریژن چیست؟

به طور قطع و یقین همه ی ما از داشتن پوستی سالم و یکنواخت لذت می بریم. اما, به مرور زمان و با افزایش سن، پوست ما طراوت و شادابی خود را از دست می دهد و لک ها یا فرورفتگی هایی بر روی پوست ایجاد می شود. خوشبختانه, روش های زیادی وجود دارد که با کمک آن می توانیم از پوست خود مراقبت کنیم. و طراوت و شادابی از دست رفته ی پوست خود را به آن برگردانیم. میکرودرم ابریژن یکی از این روش ها است.

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوان سازی پوست می باشد. در این روش با استفاده از تکنیک‌ های مختلف، لایه‌ ی سطحی پوست برداشته می‌شود. بعد از این که بهبودی کامل حاصل شد, لایه‌ ی سطحی جدید, زیبا تر، یکنواخت تر و جوان‌ تر به نظر می‌ رسد.

فروش میکرودرم

دستگاه میکرودرم ابریژن ۸۵ پاسکال رها طب

روش میکرودرم ابریژن با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می شود. دستگاه میکرودرم ابریژن رها طب نیز یکی از انواع مختلف دستگاه های میکرودرم است. ویژگی های این دستگاه به شرح زیر می باشد.

  • دارای سه سیستم پودری, الماسه و اندرمولوژی است.
  • دو هندپیس دارد.
  • قدرت مکش و توان این دستگاه تا ۸۵ پاسکال می باشد.

فروش دستگاه میکرودرم ابریژن

 

کاربرد های میکرودرم ابریژن

  • چین و چروک روی پوست را از بین می برد.
  • جوش های سر سیاه را درمان می کند.
  • منافذ باز روی پوست را کاهش می دهد.
  • باعث کلاژن سازی پوست می شود که این امر خون رسانی در پوست را افزایش می دهد.
  • لکه های حاصل از پیری و حاملگی را بهبود می بخشد.
  • آفتاب سوختگی را درمان می کند.

فروش دستگاه میکرودرم ابریژن ۸۵ پاسکال رهاطب

شرکت رها طب تولید کننده انواع دستگاه های زیبایی و پزشکی می باشد. دستگاه میکرودرم ابریژن یکی از تولیدات این شرکت می باشد. که از کیفیت و کارایی عالی برخوردار است. این دستگاه در پاسکال های مختلف ۷۵, ۸۰, ۸۵, ۹۰ و ۹۵ ساخته شده اند و به بازار عرضه می شوند. در این مقاله دستگاه میکرودرم ابریژن ۸۵ پاسکال رها طب به شما عزیزان معرفی شده است. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید, می توانید جهت اطلاع از شرایط فروش دستگاه میکرودرم ابریژن ۸۵ پاسکال رهاطب با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما