قیمت انواع دستگاه آکوا فیشیال (واردات مستقیم)

واردات انواع دستگاه آکوا فیشیال از طریق شرکت تجهیزات زیبایی پوست آروینیا صورت می گیرد. برای استعلام قیمت روز و ثبت سفارش می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید. کلیه دستگاه های آکوا فیشیال بنا به درخواست شما با گارانتی و یا بدون گارانتی ( با قیمت پایین تر ) عرضه می شود.

دستگاه آکوا فیشیال چه دستگاهی است؟

دستگاه آکوا فیشیال چه دستگاهی است؟

بحث پاکسازی پوست از نیاز ها و دغدغه های اساسی بشر است. از زمان های قدیم هم بوده. و در هر دوره ای با استفاده از شیوه ای کار پاکسازی پوست و به ویژه پاکسازی پوست صورت انجام می شده است.

جدیدترین دستگاه های پاکسازی انواع دستگاه های فیشیال هستند که در بین آن ها دستگاه آکوافیشیال با توجه به کارایی بالا و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار شده است. دستگاه آکوا فیشیال یک دستگاه سبک و به نسبت کوچک است که دارای کارایی های زیادی است.

انواع دستگاه آکوا فیشیال کدامند؟

دستگاه های آکوا فیشیال از نظر ساختار و طراحی مشابه هستند فقط تعداد هندپیس های متفاوتی دارند که بر اساس تعداد هندپیس ها و تعداد عملکرد هایی که دارند به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • دستگاه آکوا فیشیال ۷ کاره
  • دستگاه آکوا فیشیال ۸ کاره
  • دستگاه آکوا فیشیال ۱۱ کاره

معرفی بازوهای دستگاه آکوافیشیال

معرفی بازوهای دستگاه آکوافیشیال

دستگاه های آکوافیشیال دارای بازوهای متعددی هستند که هر کدام قابلیتی دارد. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم

۱- هندپیس میکرودرم ابریژن

مهمترین بخش دستگاه آکوافیشیال بخش میکرودرم ابریژن است که از آن برای پاکسازی، لایه برداری و جوانسازی پوست استفاده می شود. در دستگاه های میکرودرم به طور معمول از سری های پودری و الماسه استفاده می شود. اما در دستگاه های آکوافیشیال فقط از سری الماسه استفاده می کنیم.

قابلیتی که دستگاه آکوافیشیال دارد این است که می توانیم همزمان در مخازن دستگاه، آب مقطر یا آب مقطر به همراه مواد مغذی اضافه کنیم و لایه برداری با آب را نیز به طور همزمان انجام دهیم.

۲- دسته بیو BIO

کارکرد دسته بیو به صورت سینوسی است و باعث تقویت، آرامش و تسکین پوست می شود. این امکان در دستگاه آکوافیشیال این دستگاه را کاملا بی نظیر کرده که یکی از ویژگی های خوب استفاده از آن این می باشد که دسته BIO با استفاده از فرایند متابولیسم سبب کاهش تورم می گردد.

۳- دسته اتو صورت (اولتراسونیک)

برای جذب بهتر و سریعتر مواد درمانی برای پوست امکان دیگری در دستگاه آکوافیشیال وجود دارد که توسط دسته اتو صورت یا همان اولتراسونیک انجام می شود. اثر بینظیر اولتراسونیک به شرح زیر می باشد:

  • جهت آب کردن چربی و سلولیت
  • بازگردانی لطافت بافت پوست
  • کمک به تولید کلاژن و الاستین
  • فعال کردن فیبروبلاست هاو افزایش قابلیت ارتجاعی پوست

۴- دسته آر اف RF

جهت از بین بردن چربی و سلولیت

۵- دسته آیس رولر

جهت بستن منافذ پوست

۶- دسته اسپری اکسیژن

۷- دسته مزوگان

برای تزریق کوکتل به پوست

۸- دسته نوردرمانی یا ماسک ال ای دی

۹- دسته هایفو

 

قیمت انواع دستگاه آکوافیشیال

با توجه به اینکه دستگاه آکوا فیشیال یک دستگاه وارداتی است قیمت آن به طور مستقیم تابع قیمت دلار است. بنابراین اگر قصد خرید دستگاه آکوافیشیال را دارید بهتر است تردید نکنید و خرید خود را در اسرع وقت انجام دهید.

طبیعی است که هر چه تعداد بازو ها و عملکرد دستگاه بیشتر باشد قیمت دستگاه هم بیشتر است. برای دریافت لیست قیمت روز دستگاه آکوفیشیال می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما