قیمت دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس در سایت های مختلف متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق این دستگاه و اطلاع از سایر جزئیات آن می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

دستگاه آر اف فرکشنال به استفاده از امواج رادیویی معروف است. در این دستگاه، سوزن های بسیار ظریفی وارد پوست می شود که امواج رادیویی را از خود عبور می دهند. این امواج که ضرری برای بدن ندارد، شروع به گرم کردن لایه درم پوست می کند و به این ترتیب سلول ها را به کلاژن سازی تحریک می کند. عبارت فرکشنال به معنای قسمت یا بخش می باشد. و این بدان معناست که فقط نواحی که نیاز به درمان دارد تحت حرارت قرار می گیرد و سایر نقاط پوست آسیبی نمی بیند و به همین دلیل روش آر اف فرکشنال عوارضی برای شما ایجاد نمی کند.

دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس دارای سوزن های بسیار ظریفی است که روکش طلا دارند و به همین دلیل استفاده از این دستگاه عوارضی در پوست ایجاد نمی کند. این سوزن ها بسیار ظریف هستند و قطر ۲۰۰ میکرون دارند. عمق نفوذ این سوزن ها قابل کنترل است و بین ۰/۱ تا ۵ میلی متر قابل تغییر است. تعداد سوزن های این دستگاه بسته به نوع هندپیس و محل و عمق منطقه تحت درمان  دارای تعدا ۲۵،۴۹ و ۸۱ عددی است. اطراف این سوزن ها کاملا عایق است و فقط نوک آن بیرون است. به همین دلیل استفاده از این سوزن ها آسیبی به پوست شما نمی رساند و دردناک نیست.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

  • کارایی بسیار بالای این دستگاه
  • راحتی کار با دستگاه
  • اثربخشی تضمینی
  • قیمت مناسب

مهم ترین دلیل و مزیتی که دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس دارد که موجب جلب رضایت پزشکان نیز شده این است که در روش استفاده از امواج رادیوفرکانسی که بخش هایی از  صورت توسط سوزن ها خراش می دهد. برای ترمیم نواحی خراش داده شده، نواحی از پوست که نزدیک به محل خراش داده شده قرار دارند و سالم هستند به بازسازی و ترمیم بافت این قسمت کمک می کنند و در واقع در این روش، از خود بدن برای ترمیم بافت پوست استفاده می شود که بسیار طبیعی است.
کاهش آکنه به علت کاهش چربی نیز از دیگر کاربردهای این دستگاه است.

فروش  دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

  • از بین بردن چین و چروک پوست
  • شفافیت و لطافت در پوست
  • افزایش کلاژن سازی پوست و جوان سازی آن
  • از بین بردن منافذ باز پوست
  • سفت کردن پوست و رفع شل و افتادگی نقاط مختلف پوست
  • از بین بردن جوش و آکنه

خرید دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

 قیمت دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس

در مورد دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس بهتر است بدانید قبل از استفاده از این دستگاه باید به مدت ۲ هفته قبل در معرض خورشید قرار نگرفته باشید. همچنین اگر ۳ ماه از مدت لیزرتان می گذرد از این دستگاه استفاده نکنید. بعد از ۳ ماه بلامانع است. همچنین برای درمان کامل با استفاده از این دستگاه نیاز به ۳ تا ۱۲ جلسه دارید. برای اطلاع از نحوه فروش این دستگاه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما