قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

برای دریافت مناسب ترین قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو می توانید با ما در ارتباط باشید. از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۰۳۸۹۵۲۱ پاسخگوی سوالات شما هستیم و شما را برای یک خرید مناسب و درست راهنمایی خواهیم نمود.

شرکت فناور پویا سپاهان

شرکت فناور پویا سپاهان، تولید کننده دستگاه های میکرودرم ابریژن با بهترین کیفیت است. این شرکت دانش بنیان به همت جمعی از جوانان، با بهره گیری از نوین ترین روش های روز دنیا انواع دستگاه های میکرودرم ابریژن قابل رقابت با نمونه های خارجی را تولید می کنند.

دستگاه های میکرودرم ابریژن شرکت فناور پویا سپاهان با نام دستگاه میکرودرم فاپسکو به بازار عرضه می شود. این دستگاه ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن هستند.

اولین تولید کننده های دستگاه های میکرودرم ابریژن در ایران

در ابتدا که عمل های زیبایی به زیادی الان نبود دستگاه های میکرودرم از کشور های مختلف به ایران وارد می شد. اما روفته رفته با روی آوردن مردم به عمل های زیبایی و افزایش مراجعات به مراکز زیبایی در کشور ما, و سختی کار واردات دستگاه های خارجی به ایران, بسیاری از مهندسان و و متخصصان و تولیدکنندگان لوازم پزشکی، تصمیم گرفتند تا دستگاه ها و تجهیزات زیبایی را در داخل کشور تولید کنند.

با این تصمیم و تلاش مهندسین و متخصصان ما دستگاه هایی در داخل کشور ساخته شد که نسبت به نمونه های خارجی این دستگاه ها از کیفیت بالاتری برخوردار شدند. و توانستند در رقابت با محصولات خارجی پیروز شوند.

پس از آن شرکت ها و کار خانه های مختلفی در زمینه ی مهندسی پزشکی، در کشور شروع به فعالیت کردند. و به ساخت انواع دستگاه هایی در زمینه های مختلف از جمله پزشکی و زیبایی مشغول شدند. و توانستند جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه های میکرودرم ابریژن را در زمینه ی زیبایی تولید کنند.

دستگاه های میکرودرم ابریژنی که توسط این شرکت های مختلف ساخته شدند. در سه دسته بندی مختلف قرار دارند.

  • دستگاه میکرودرم ابریژن مدل خانگی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن مدل سالنی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن مدل کلینیکی

اساس کار همه این دستگاه ها، یکی است. و اما از نظر ظاهر دستگاه و در نتیجه قدرت موتور و مکش آن ها با هم تفاوت دارند.

در همه ی مدل ها و برند های دستگاه میکرودرم از نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم، استفاده می کنند. این کریستال با فشار تنظیم شده ای بر سطح پوست پاشیده می شود. و تراش های بسیار سطحی در لایه های فوقانی پوست ایجاد می کند. و سلول های مرده ی سطح پوست را بیرون می کشد. و سپس توسط مکش دستگاه تمام کریستال های پاشیده شده و سلول های مرده ی سطح پوست را جمع آوری می کند. با این کار، بدن، اقدام به ترمیم و تولید سلول های جدید پوستی می کند.

قیمت میکرودرم

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

شرکت فناور پویا سپاهان تولید کننده دو نوع دستگاه میکرودرم ابریژن است:

  • دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو آنالوگ
  • دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دیجیتال

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو آنالوگ

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو آنالوگ دارای صفحه نمایش عقربه ای است و تنظیمات به صورت آنالوگ انجام می شود. قیمت این مدل نسبت به مدل دیجیتال مناسب تر است.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دیجیتال

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دیجیتال دارای صفحه نمایش دیجیتالی است. طبیعتا کار با دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دیجیتال نسبت به مدل آنالوگ راحت تر است. اما قیمت این دستگاه بیشتر است.

دستگاه میکرودرم ابریژن دیجیتال

سیستم لایه برداری دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو کار لایه برداری را توسط خشاب های کوچک اکسید آلومینیوم انجام می دهد. بنابراین شما به طور مشتقیم از پودر اکسید آلومینیوم استفاده نمی کنید.

خشاب های اکسید آلومینیوم در رنگ های مختلف طراحی شده است به گونه ای که هر رنگ برای یک نوع پوست تعریف شده است.

  • خشاب صورتی مناسب پوست های چرب
  • خشاب آبی مناسب پوست های معمولی
  • خشاب سفید مناسب پوست های حساس
  • خشاب قهوه ای مناسب پوست های خشک

لوازم دستگاه میکرودرم ابریژن

نحوه ی عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو قابل استفاده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می باشد. این دستگاه به خاطر کیفیت بالای آن مورد استقبال فراروان قرار گرفته است.

بیشتر دستگاه های میکرودرم ابریژن دارای سه هندپیس پودری, الماسه و اندرمولوژی هستند. که دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو نیز از این قائده مستثنا نیست.

این دستگاه ها توسط هندپیس های خود عمل لایه برداری از پوست و در نتیجه دمان میکرودرم ابریژن را انجام می دهند.

دستگاه هایی که از سیستم پودری برای لایه برداری استفاده می کنند. از پودری از جنس اکسید آلومینیوم برای این کار استفاده می کنند.

دستگاه هایی هم که از سیستم الماسه برای انجام عمل لایه برداری استفاده می کنند از دستی های نوک الماسی برای این مورد استفاده می کنند. از این سیستم به راحتی می توان در نواحی حساس بدن از جمله اطراف چشم ها و دهان استفاده نمود. در سیستم الماسی از هیچ گونه پودری استفاده نمی شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو نیز از پودر اکسید آلومینیوم برای لایه برداری از پوست استفاده می کند اما نه به طور مستقیم بلکه با استفاده از خشاب ها با رنگ های مختلف. که در ادامه در مورد این خشاب های حاوی پودر اکسید آلومینیوم توضیح داده شده است.

و اما سیستم اندرمولوژی دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو که بیشتر برای ماساژ پوست و لیفتینگ و لاغری موضعی کاربرد دارد. این سیستم دارای سه پروب با سایز های مختلف است. که هر یک دارای عملکردی مخصوص به خود می باشد. که علاوه بر صورت برای دیگر نواحی بدن نیز از آن استفاده می کنند.

کاربرد های دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو مانند سایر دستگاه های میکرودرم ابریژن مهم ترین کاربرد ها را در جوان سازی و پاک سازی و لایه برداری پوست دارد:

  • از بین بردن انواع لک و کک و مک
  • کاهش و بستن منافظ باز پوست
  • روشن کردن پوست
  • بهبود انواع جوش های سر سیاه و سر سفید
  • از بین بردن لک های قهوه ای ناشی از بارداری و تابش آفتاب

قیمت میکرودرم

ویژگی های دیگر دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو علاوه بر موارد ذکر شده دو قابلیت مهم دیگر دارد:

  • اندرمولوژی یا ماساژ
  • لاغری موضعی
  • لیفتینگ

لوازم دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

همان طور که گفتیم دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دارای خشاب های اکسید آلومینیو است. اما علاوه بر آن کار ماساژ و لیفتینگ و لاغری را نیز انجام می هد. بنابراین لوازم دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو به قرار زیر است:

  • خشاب های اکسید آلومینیوم
  • رولر لاغری
  • پروب های اندرمولوژی

که هر کدام از این لوازم کار خاصی انجام می دهد. در مورد وظایف خشاب های اکسید آلومینیوم در بخش کاربردهای دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو توضیح دادیم.

اما در ادامه رولر لاغری و پروب های اندرمولوژی را توضیح خواهیم داد.

رولر لاغری دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

  • با استفاده از این رولر چربی های جامد (سلولیت) شکسته شده و به مایع تبدیل می شود میکرودرم ابریژن فاپسکو
  • بدون درد و عوارض جانبی است
  • به صورت موضعی می توانید کاهش سایز داشته باشید
  • هزینه مناسبی دارد

پروب اندرمولوژی دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

پروب ها دارای سه سایز برای استفاده بدن و صورت هستند.  لوازم دستگاه میکرودرم ابریژن

اثرگذاری این پروب ها شامل موارد زیر است:

  • رفع غبغب و شلی پوست
  • رفع افتادگی سینه
  • لیفتینگ و شادابی پوست صورت و گردن

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو می توانید در اصفهان به صورت حضوری و در سایر شهر ها از طریق ثبت سفارش دستگاه را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما