قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ

قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ چقدر است؟ دستگاه میکرودرم فیس آپ از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های میکرودرم به شمار می رود. این دستگاه را می توانید با کیفیتی بسیار عالی از نمایندگی های سراسر کشور تهیه کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با ما تماس بگبرید.

دستگاه میکرودرم فیس آپ چیست؟

همان طور که گفته شد دستگاه میکرودرم فیس آپ یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های میکرودرم در دنیا به شمار می رود. این دستگاه جایگزین دستگاه های پودری شده است. که به جای استفاده از پودر، از نوعی هندپیس دورانی استفاده می کند. دستگاه میکرودرم فیس آپ با استفاده از این هندپیس دورانی خود, علاوه بر کار لایه برداری، باعث ایجاد میکروپالس ماساژ بر روی پوست و عضلات صورت می شود. این حالت موجب افزایش خون رسانی به پوست می شود و در نتیجه کلاژن سازی پوست را تحریک می کند. در واقع این دستگاه با سایش و ماساژ هم زمان پوست، باعث لایه برداری و پاک سازی آن می شود.

در دستگاه فیس آپ از ماده ای برای تماس پوست و دستگاه استفاده می شود که از جنس سیلیکون کاربید است، این ماده کاملا سازگار با پوست می باشد.

قیمت دستگاه میکرودرم

 

پاک سازی پوست با دستگاه میکرودرم فیس آپ

آرایشگاه های بزرگ و برخی از پزشکان متخصص پوست از این دستگاه در مراکز زیبایی خود استفاده می کنند. و کار پاک سازی پوست را انجام می دهند. در پاک سازی ها تمام آلودگی های موجود بر روی صورت از بین می رود و شفافیت و شادابی را برای افراد به ارمغان می آورد. با ماساژ دادن پوست به وسیله دستگاه میکرودرم فیس آپ, پوست تحریک می شود و گردش خون در پوست افزایش میابد.

این دستگاه با ماساژ دادن پوست باعث تحریک کلاژن سازی و در نتیجه جوان سازی پوست می شود. نوع لکه ها و خال هایی که بر روی هر پوست وجود دارند متفاوت است اما با این دستگاه تمام آن ها از بین می رود. دستگاه میکرودرم فیس آپ جوش صورت را نیز از بین می برد و صورت را صاف و صیقل می دهد.

نکاتی درباره استفاده از دستگاه میکرودرم فیس آپ

اگر می خواهید برای مشکل پوستی خود از دستگاه میکرودرم فیس آپ استفاده کنید، حتما باید زیر نظر پزشک باشید تا براساس مشکل پوستی که دارید بتواند شما را راهنمایی کند و تعداد جلساتی که نیاز به این دستگاه دارید را تعیین کند. از جمله نکاتی که بعد از استفاده از دستگاه باید رعایت کرد این است که:

  • تا زمان مشخصی نباید از مواد آرایشی استفاده کرد.
  • در معرض نور آفتاب نباید قرار گرفت.
  • به پوست نباید دست زد.

اگر این نکات را به درستی رعایت کنید می توانید صاحب پوستی براق و صاف شوید. هر دستگاه نیاز به رعایت نکاتی دارد که فرد مصرف کننده باید آنها را به دقت انجام دهد تا مشکلی برایش پیش نیاید. پزشکان زیادی در حال حاضر از این دستگاه استفاده می کنند و به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که در این دستگاه نهفته است هر روز به تعداد مصرف کنندگان آن افزوده می شود.

مزیت های دستگاه میکرودرم فیس آپ نسبت به دستگاه میکرودرم پودری

  • یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه فیس آپ این است که در آن از پودر استفاده نمی شود. در این دستگاه به جای پودر از یک هندپیس با حرکت دورانی استفاده می شود. از دستگاه فیس آپ به راحتی می توان در اطراف چشم ها استفاده کرد.
  • در دستگاه میکرودرم پودری به دلیل استفاده از پودر نمی توان به راحتی برای نقاط حساس پوست از جمله چشم ها از آن استفاده کرد. زیرا امکان این که پودر به داخل چشم برود زیاد است و نمی توان این مشکل را به راحتی کنترل کرد.
  • در دستگاه میکرودرم فیس آپ میزان لایه برداری را می توان مشاهده کرد. اما در دستگاه میکرودم پودری این امکان وجود ندارد مخصوصا در ناحیه اطراف چشم که ناحیه بسیار حساسی است.

خرید دستگاه میکرودرم

کاربرد های دستگاه میکرودرم فیس آپ

  • باعث تمیز شدن پوست می شود.
  • گردش خون را افزایش می دهد.
  • باعث تولید کلاژن و الاستین می شود
  • انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد.
  • باعث جوان سازی و شفافیت پوست می شود.
  • لکه های ناشی از حاملگی و افزایش سن را درمان می کند.
  • جای جوش، آکنه و زخم را از بین می برد.
  • جوش های سرسیاه را بهبود می بخشد.
  • منافذ باز پوست را درمان می کند.
  • شل شدگی و افتادگی پوست را برطرف می کند.

قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ

همان طور که گفته شد دستگاه میکرودرم فیس آپ از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های میکرودرم می باشد. کلینیک داران و سالن داران از این دستگاه می توانند برای مراکز زیبایی خود استفاده کنند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما