قیمت دستگاه میکرودرم چقدر است؟

بسیاری از کلینیک ها و سالن های زیبایی برای کار پاکسازی و لایه برداری پوست از دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده می کنند. اما قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن چقدر است؟ برای اطلاع بیشتر درباره نحوه عملکرد دستگاه میکرودرم و قیمت آن با ما همراه باشید.

دستگاه میکرودرم ابریژن چه دستگاهی است؟

دستگاه میکرودرم ابریژن، یک دستگاه بسیار پرکاربرد در سالن های زیبایی و کلینیک های پوست و مو است. دستگاه میکرودرم ابریژن سه کار اساسی انجام می دهد که عبارت هستند از:

  • پاکسازی پوست
  • جوانسازی پوست
  • لایه برداری پوست

دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه لایه برداری پوست را انجام می دهد؟

رایج ترین مدل دستگاه میکرودرم ابریژن، از دو سیستم پودری و الماسه استفاده می کند. در ادامه به اختصار نحوه عملکرد هر مورد را توضیح می دهیم.

لایه برداری با دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری:

در این روش دستگاه دارای یک موتور است. و در یک مخزن، پودری که معمولا پودر اکسید آلومینیوم است قرار دارد. با فشاری که موتور دستگاه ایجاد می کند، پودر، روی سطح پوست پاشیده می شود و سلول های مرده پوست را از سطح پوست جدا می کند.

علاوه بر سلول های مرده، چربی های زائد روی پوست، و سایر زوائد پوستی، از سطح پوست جدا می شود.

در نهایت با مکش دستگاه، پودر روی سطح پوست، چربی ها و سلول های مرده، از روی سطح پوست جمع آوری می شود و به یک مخزن دیگر هدایت می شود.

توجه نمایید که مخزن، باید به طور مرتب تخلیه شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن الماسی

در این روش، دستگاه دارای سری هایی پوشیده شده از تراشه های الماسه است. با سایش این سری ها روی سطح پوست، لایه برداری انجام می شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه جوانسازی پوست را انجام می دهد؟

جوانسازی پوست با دستگاه میکرودرم

کلاژن، عامل جوتن ماندن پوست است. با افزایش سن میزان کلاژن سازی کاهش می یابد. میکرودرم ابریژن، پوست را تحریک به کلاژن سازی بیشتر می کن. بنابراین با انجام میکرودرمی سه کار برای جوانسازی پوست انجام می دهیم:

  • از بین بردن چین و چروک سطحی پوست
  • کاهش عمق چین و چروکی که عمیق هستند
  • پیشگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط پیشانی

دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه پاکسازی پوست را انجام می دهد؟

پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن روی بیرونی ترین لایه سطح پوست اثر می گذارد و ان را ترمیم می کند. بنابراین انواع جوش و جای جوش و لک و کک و مک از روی سطح پوست زدوده خواهد شد.

اکنون که با دستگاه میکرودرم ابریژن تا حدودی آشنا شدیم می توانیم برای خرید آن اقدام نماییم.

قیمت دستگاه میکرودرم چقدر است؟

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن از نوع سالنی و خانگی دارای تنوع است. شما می توانید با صرفه یک هزینه مشخص، دستگاه میکرودرم متناسب با شرایط خود خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما