قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی به مدل آن و سال ساخت آن و کشور تولید کننده بستگی دارد. دستگاه های هایفو کره ای بهترین کارایی را داشته . اگر چه قیمت آنها زیاد است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هایفو چیست؟

هایفو High Intensity focused ultrasound که به صورت خلاصه آن را HIFU می خوانیم . یعنی امواج فراصت متمرکز با شدت بالا است. دیگر کمتر کسی پیدا می شود که کلمه هایفو و دستگاه هایفو برای آن شناخته شده نباشد. یک روش زیبایی نام آشنا در کل جهان است که قادر به جوان سازی پوست و حتی لاغری و تناسب اندام است.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

روش دستگاه هایفو چیست؟

در دستگاه هایفو هم مثل دستگاه های سونوگرافی از فراصوت استفاده می شود. امواج با شدت بالای فراصوت که از آستانه شنوایی انسان ها خارج است در این تکنولوژی به کار گرفته شده است. تصویر برداری های دقیق به صورت عمقی از پوست گرفته می شود. که باعث می شود امواج دقیقاً در همان نقاط متمرکز شوند . در نهایت موجب ایجاد کلاژن می شود. و آ« چیزی که مشخص است کلاژن ها باعث سفتی پوست شده و جوانی را برای ما به ارمغان می آورند.
سالیان زیادی است که برای از بین بردن تومورهای سرطانی از دستگاه های هایفو در جهان بهره گرفته می شود. اما در بحث زیبایی از سال 2008 هایفو وارد کار شده است. که می توان گفت قدرت گسترش زیادی داشته است. بهتر است بدانید که در سال 2009 از هایفو برای لیفت ابرو استفاده شده است. در سال 2014 هایفو توانسته است برای نابود کردن چین و چروک های نقاط مختلف بدن شروع به فعالیت کند. و برای اولین بار در گردن و قیمت های بالای سینه توانست چین و چروک ها را از بین ببرد.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

هایفو تراپی در کدام قسمت ها انجام می شود؟

  • بیشترین مورد استفاده از دستگاه هایفو در پوست صورت است. که تقریباً می تواند در تمامی نقاط صورت استفاده شود . مانند لیفت ابرو ، گونه و پلک – سفت کردن پوست صورت- از بین بردن خط خنده و اخم- از بین بردن چین و چروک های قسمت های مختلف صورت.
  • در گردن برا لیفت گردن و قسمت دکلته سینه
  • در قسمت چانه برای شکل دادن به چانه . ( همان طور که می دانید افزایش سن و سال گاهی اوقات باعث ایجاد غبغب شده که باعث می شود چانه افراد شکل ظاهری زیبای خود را از دست بدهد. همچنین حالت کشش پوست در اثر افزایش سن بیشتر اتفاق می افتد. که اصطلاحاً به آن افتادگی پوست می گویند. که دستگاه هایفو می تواند به کشیدن فک و چانه به سمت بالا و از بین بردن غبغب کمک زیادی کند.
  • هایفو لاغری . نکته جالب توجه در استفاده از دستگاه هایفو این است که این دستگاه دارای پروب هایی است که می توانند تا اعماق 13 میلی متری پوست نفوذ کرده . گرما و حرارت ایجاد شده باعث ذوب شدن چربی های نواحی مختلف  می شود. چون این روش به صورت متمرکز و بر روی همان نقاط مورد نظر انجام می شود ، بنابراین چربی های این نقاط تحت گرما ذوب می شوند. که این چربی ها اضافه از طریق سیستم لنفاوی به بیرون از بدن برده می شوند.
  • هایفو واژن و جوانسازی آن. تکنولوژی هایفو به سرعت در حال گسترش است . روز به روز روش های جدید و ابداعات به روز را شامل می شود. تا جایی که از آن برای درمان و بهبود وضعیت واژن خانم ها استفاده می شود. این روش میتواند در زنان تازه زایمان کرده بهترین نتایج را نشان دهد. کسانی که مشکل تکرر ادرار دارند . کسانی که رحم خود را برداشته اند و …

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شده است، دستگاه های هایفو بسیار متعدد هستند و کارایی آنها خیلی با هم فرق دارد. در نتیجه اندازه ، نوع، رنگ ، مدل و … همه با هم فرق دارد . توصیه ما به شما برای دانستن قیمت دستگاه هایفو کلینیکی تماس با کارشناسان خبره شرکت آروینیا است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما