مرکز فروش دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس

مرکز فروش دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس، فروش خود را آغاز کرده است. برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش این دستگاه می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس

این دستگاه از کیفیت عالی با قدرت و مکش بالا برخوردار است. دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس در اندازه بسیار مناسبی طراحی شده است و مناسب برای استفاده در سالن های زیبایی و کلینیک ها می باشد. این دستگاه کار لایه برداری و پاک سازی پوست را انجام می دهد. به این طریق سلول های مرده روی پوست را از بین می برد. به کلاژن سازی پوست کمک می کند و در نتیجه پوست را شفاف می کند و باعث می شود پوست طراوت و شادابی از دست رفته خود را به دست بیاورد. این دستگاه دارای دو هندپیس پودری و الماسه است و با استفاده از این دو هندپیس خود می تواند، به صورت پودری و الماسه کار لایه برداری را انجام دهد. در روش پودری از پودر اکسید آلومینیوم برای لایه برداری استفاده می کند. اما در روش الماسه می تواند از تراشه های الماس برای این کار استفاده کند.

مرکز فروش میکرودرم ابریژن گرند دیوایس

کاربردهای دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس

  • سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و از بین می برد.
  • لکه ها و کک و مک ها و لکه های قهوه ای رنگ را از بین می برد.
  • چین و چروک صورت را از بین می برد.
  • باعث شادابی و لطافت پوست می شود.
  • امکان جذب مواد مغذی به پوست را بالا می برد.

ویژگی های دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس

  • دارای دو عد پروپ می باشد. پروپ  پودری و الماسه و پروپ ساکشن.
  • پروپ های پودری با نام های A و B نام گذاری شده است.
  • یک گیت فشار دارد که قدرت واقعی دستگاه را نمایش می دهد.
  • دارای قابلیت کم و زیاد کردن قدرت موتور
  • دو مخزن در سمت چپ و راست دستگاه وجود دارد. مخزن سمت چپ محل نگهداری پودر و مخزن سمت راست محل تخلیه پودر می باشد.

مرکز فروش دستگاه گرند دیوایس

استفاده از پروپ پودری و الماسه

این پروپ برای تمامی نقاط بدن قابل استفاده است. همچنین برای صورت و قسمت های زیر چشم, دور لب و لپ نیز قابل استفاده است.این پروپ به آرامی لایه ای از پودر را روی پوست می کشد و در آخر هم توسط همین پروپ می توان تمامی پودر روی پوست را با استفاده از مکش دستگاه مکید و جمع کرد.

استفاده از پروپ ساکشن

این پروپ برای حالت مکش و پاک سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند انواع جوش های سر سیاه را از بین ببرد. برای استفاده از پروپ ساکشن پروپ پودری و الماسه از دستگاه جدا می شود و پروپ ساکشن به دستگاه متصل می شود. برای پروپ ساکشن یکی از سری های اندرمولوژی را می توان انتخاب کرد.

مرکز فروش دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس

دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس در اندازه های متفاوت و مناسبی طراحی شده اند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این دستگاه قابل استفاده در کلینیک ها و سالن های زیبایی می باشد. اگر قصد خرید این دستگاه را برای تجهیز مراکز خود دارید می توانید جهت اطلاع از شرایط فروش این دستگاه در مرکز فروش دستگاه میکرودرم ابریژن گرند دیوایس با کارشناسان ما تماس بگیرید.t

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما