نمایندگی فروش دستگاه الکترولیز هاینس

نمایندگی فروش دستگاه الکترولیز هاینس با ارائه دادن این دستگاه سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. برای سفارش این دستگاه و هر گونه سوالات احتمالی می توانید همین الان با پشتیبان فروش ما تماس بگیرید.

الکترولیز هاینس چیست؟

از دستگاه الکترولیز برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن استفاده می شود. روش کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا یک سوزن فلزی به فولیکول مو وارد می شود. سپس جریان الکتریکی وارد فولیکول مو می شود و سلول هایی که وظیفه رشد مو را بعهده دارند از بین می برند. در نهایت با استفاده از یک موچین می توان مو را خارج کرد. برای این کار حتما باید نوک سوزن به سطح فولیکول مو اصابت کند تا بتواند سلول های زایش مو را از بین ببرد. و به این طریق دیگر این سلول ها قادر به تولید مو نیستند. برای درک بهتر نحوه انجام الکترولیز، فولیکول مو را مانند یک لوله سوراخ تصور کنید. که درون پوست قرار دارد و مو در این قسمت رشد می کند. اگر این سوزن وارد فولیکول مو شود، دیگر نمی توانند فعالیت داشته باشند و رشدی نیز می کنند.

خرید دستگاه الکترولیز هاینس

مزیت استفاده از الکترولیز هاینس

  •  از بین بردن موهای سفیدی است که با استفاده از لیزر از بین نمی رود.
  • در این روش همانطور که گفته شد جریان الکتریکی را وارد فولیکول مو می کند و مو دیگر رشد نمی کند.
  • درمان با استفاده از این روش قطعی است و تاثیر آن در از بین بردن موهای زائد بسیار زیاد است.
  • استفاده از این روش عوارضی ندارد. همچنین بعد از استفاده از آن اسکار به وجود نمی آید.
  • دستگاه مجهز به وسیله ای برای اندازه گرفتن قدرت و فشار است و امکان کم یا زیاد کردن نیز دارد.

معایب روش الکترولیز هاینس

  • این روش بسیار آهسته و کند انجام می شود. به همین دلیل ممکن است خسته کننده باشد. به طور مثال اگر شما فرد پرموئی باشید باید به مدت دوسال با درمان هر هفته یک جلسه یا دو جلسه مراجعه داشته باشید تا بتوانید تمام موهای زائد خود را با این روش از بین ببرید.
  • هززینه درمان با استفاده از این روش به دلیل زیاد بودن دفعات مراجعه بسیار بالاست. چون در این روش هر تار مو به صورت جداگانه از بین می رود.
  • این روش برای نواحی با سطح گسترده روش خوبی نیست. و توصیه ما این است از این روش برای این نواحی استفاده نکنید.
  • برای از بین بردن موهای زانو  وساق پا بهتر است از این روش استفاده نکنید.

خرید دستگاه الکترولیز هاینس

 

نمایندگی فروش دستگاه الکترولیز هاینس

شرکت آروینیا نمایندگی فروش دستگاه الکترولیز هاینس را در اختیار دارد و برای سفارش این کالا می توانید همین الان با شماره کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا این محصول را داشته باشید. همچنین می توانید سایر سوالات خود در مورد قیمت این دستگاه را بپرسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما