نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت

نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت در ایران شرکت آروینیا می باشد . با داشتن کادر مجرب و کارشناسان خبره، آماده پاسخگویی به شما هستند.

آشنایی با روش پلاسما جت

حفظ جوانی و شادابی پوست همواره می ‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی افراد داشته باشد. به همین دلیل است که افراد در جهت حفظ زیبایی پوست خود تلاش کرده و در طول عمر خود روش ‌های مختلفی را برای این کار امتحان می‌ کنند. پوست بدن انسان در طول روز, در معرض انواع آسیب و آلودگی ها قرار دارد. و به همین خاطر خیلی زود تر از دیگر قسمت ‌های بدن جوانی و طراوت خود را از دست می ‌دهد.

این عامل می ‌تواند باعث کاهش اعتماد به ‌نفس افراد شود. خوشبختانه روش ‌های زیادی برای برگرداندن زیبایی و سلامت پوست وجود دارد. یکی از این روش‌ ها, روش پلاسما جت است. پلاسما جت روشی جدید برای جوان سازی پوست می باشد. که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام می ‌شود. با استفاده از این روش, فرایند آب‌ رسانی به پوست سریع‌ تر انجام می شود. و بنابراین پوست می تواند جوانی و شادابی خود را دوباره به دست آورد.

با استفاده از روش پلاسما جت می‌ توان انواع آسیب‌ های پوستی شامل چین و چروک حاصل از افزایش سن، شل شدگی و افتادگی پوست، آکنه و جای زخم و جوش و بریدگی را از بین برد. علاوه بر این موارد ذکر شده می توان با استفاده از این روش افتادگی ‌های پلک و چشم ‌ها را نیز بر طرف نمود. و فرم بینی را نیز زیبا تر کرد. این موارد فقط قسمتی از کاربرد های روش پلاسما جت است.

فروش دستگاه پلاسما

دستگاه پلاسما چیست؟

روش پلاسما جت یکی از جدید ترین دستگاه های ارائه شده در زمینه زیبایی و جوانی است. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی جدید و به روز که توانایی آن ها هم با متد امروز و درخواست های روز دنیا هماهنگ است، لازمه d هر کلینیک و مطب زیبایی است. اگر تا کنون در مطب و یا کلینیک خود از این دستگاه استفاده نکرده اید. وقت آن رسیده است تا با نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت، شرکت اروینیا تماس حاصل نموده تا همکاران ما شما را در زمینه ی خرید دستگاه پلاسما جت یاری نمایند.
پلاسما هم شبیه حالت های ماده ، یک نوع حالت است. اما با هم فرق دارد و یک چیزی شبیه به گاز حرارت بالا است. اما پلاسما یک رسانای خوب است و اگر در تماس با دیگر مواد باشد می تواند سرد شود. اگر بخواهیم در حالت فیزیکی بررسی کنیم، پلاسما شبیه گاز می ماند که یونیزه شده است و اتم ها هر کدام یک یا چند الکترون را از دست داده اند. در نتیجه یون های مثبت شکل گرفته اند.

نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما جت چگونه کار می کند؟

پلاسما همان طور که گفته شد گاز یونیزه شده است که بین پوست و اپلیکاتور قرار دارد و به پوست الکترون ها را وارد کرده است. تا سلول های بافت قدیمی پوست از بین بروند و پوست شروع به ساخت سلول های جدید کند. این دستگاه می تواند تمامی عوارض عمل بلفاروپلاستی را درمان کند و پلک های شما را بالا ببرد. هم چنین جوش ها و اسکار ها را هم نابود می کند. این دستگاه کوچک و سبک می تواند هم چنین چین و چروک های اطراف چشم ها را نیز نابود کند. لازم به ذکر است که این دستگاه عوارض جانبی ندارد. بر خلاف دستگاه فرکشنال اثر پیگمانه دستگاه CO2 را ندارد.

ویژگی ها و موارد استفاده دستگاه پلاسما جت؟

  1. این دستگاه بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی می تواند استفاده شود و خطوط بعد از عمل که در اثر بخیه به وجود آمده اند را از بین ببرد. از بین بردن چین و چروک های پیشانی، چشم ها، لب بالا و پایین . خط خنده و اخم.
  2. از بین بردن اسکار ها: این دستگاه می تواند همه اسکار های ایجاد شده در سطح پوست را درمان کند. این دستگاه می تواند اسکار های دپرس و یا اسکار های هایپر تروفیک راکاملاً درمان کند. بهتر است بعد از انجام این کار در مقابل نور خورشید قرار نگیرید.
  3. می تواند انواع خال ها و زیگیل ها را نابود کند.
  4. انجام دادن خود عل بلفاروپلاستی . یعنی می توان بدون انجام عمل جراحی با استفاده از این دستگاه ، افتادگی پلک را از بین برد. در روش جراحی افتادگی را برش می دهند و دو قسمت را به هم بخیه می زنند. علاوه بر این که جای بخیه باقی می ماند، مدت زمان درمان را هم طولانی می کند. که خودش زیبایی را به خطر می اندازد. اما این دستگاه می تواند این عمل را بدون بیهوشی و درد و با بهترین کیفیت انجام دهد .
    این دستگاه با همان حالت گازی که دارد با شدت بالا نقاطی را به صورت نقطه نقطه روی این قسمت ها ایجاد می کند . که گرمای ایجاد شده باعث از بین رفتن و جمع شدن پوست شده و پلک ها را به بالا می برد. می تواند در ۳ تا ۷ روز به صورت کامل درمان شود . این نقاط جای زخم که ایجاد شده اند را هم از بین می برد. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت در شرکت آروینیا تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت

از بین بردن چین و چروک ها در افراد مسن

داشتن یک دستگاه پلاسما جت در کلینیکتان را به شما توصیه می کنیم . زیرا مراجعه کنندگان زیادی خواهید داشت تا بخواهند چین و چروک های پوست خود را درمان و آن ها را نابود کنند. روش ها و دستگاه های زیادی این کار را انجام می دهند . اما وقتی چین و چروک ها خیلی عمیق باشند و به اصطلاح در افراد مسن این دستگاه با روش پلاسما جت بهترین گزینه برای از بین بردن چین و چروک های مراجعه کنندگان شما است.

نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت

مزیت های روش پلاسما جت

  • این روش به صورت کاملا سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن انجام می‌ شود.
  • روشی بدون درد و کم عارضه است.
  • در این روش هیچ گونه برشی را بر روی پوست ایجاد نمی کنند.
  • نتیجه ی درمانی این روش در مدتی کوتاه نمایان می شود. و برای مدتی طولانی بر روی پوست باقی می ماند.
  • انواع آسیب ها و مشکلات پوستی را می توان با این روش درمان نمود.
  • استفاده از روش پلاسما جت محدودیت سنی ندارد.
  • این روش هیچ گونه حساسیتی در فرد داوطلب ایجاد نمی ‌کند.
  • این روش را می ‌توان برای هر فردی با هر رنگ و بافت پوستی که دارد, استفاده کرد.
  • در این روش از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود.
  • باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود و روند آن را سرعت می بخشد. و در نتیجه روند خون رسانی و آب رسانی به پوست را افزایش می دهد.
  • پوست را شاداب، سالم و با طراوت نگه می‌ دارد.
  • این روش جایگزینی مناسب برای جراحی‌ های زیبایی بینی، پلک یا دیگر نواحی بدن می تواند باشد.

چه کسانی می توانند از روش پلاسما جت استفاده کنند؟

  • این روش, روش مناسبی برای افرادی می باشد که می خواهند در کم ترین زمان به بهترین نتیجه برسند.
  • به خاطر این که در روش پلاسما جت نیازی به گذراندن دوران نقاهت نیست, این روش, برای افرادی که نمی ‌توانند مدت زیادی از کار خود مرخصی بگیرند و در خانه بمانند، مناسب است.
  • جایگزین مناسبی برای انواع جراحی ها می باشد. بنابراین کسانی که از انجام عمل های جراحی می ترسند و یا به هر دلیلی نمی توانند از جراحی برای رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنند, می توانند از این روش مطمئن و کار آمد استفاده کنند.
  • افرادی که قبلا از روش های جراحی برای رفع مشکلات پوستی خود استفاده کرده اند و نتیجه مطلوبی نگرفته ند, می توانند روش پلاسما جت را به ‌عنوان روشی برای ترمیم یا اصلاح نتایج انتخاب کنند.

فروش دستگاه پلاسما

نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت

این دستگاه گرمای ایجاد شده توسط پلاسما را به عمق پوست می فرستد و گرما و عمل تصعید باعث بالا کشیدن پوست می شود. شرکت آروینیا جزو بهترین نمایندگی فروش دستگاه پلاسما جت در ایران است . کارشناسان ما قادر به پاسخگویی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما