قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی قوی پویان تجهیز با مکش بالا

در این مطلب قرار است بعد از معرفی روش کار میکرودرم، به معرفی و بررسی قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی پویان تجهیز با مکش بالا بپردازیم. میکرودرم ابریژن روشی برای بازسازی و رفع مشکلات پوستی به شمار می‌رود که توانسته در سالیان اخیر در ایران مشتریان زیادی را جذب کند. دستگاه میکرودرم ابریژن در انواع مختلفی برای تمام پوست‌ها طراحی شده است. بسته به اینکه میکرودرم ابریژن در چه مکانی استفاده می‌شود این دستگاه در سه مدل متفاوت طراحی شده است. از جمله دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی که برای مصرف شخصی و به نوعی استفاده در خانه طراحی شده است. میکرودرم ابریژن سالنی برای مصارف سالن‌های زیبایی و میکرودرم ابریژن کلینیکی نیز به منظور استفاده در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها طراحی شده است.

شما نیز ممکن است مانند آن دسته از زنانی باشید که  بعد از زایمان، لکه‌های تیره‌ای در ناحیه گونه و اطراف چشم خود را تجربه کرده‌اند. طوری‌که حاضرید برای از بین بردن این لکه‌ها هر عمل زیبایی را انجام دهید. یا ممکن است به دلیل افزایش سن، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب، شرایط جوی نامناسب یا عواملی از این قبیل، پوست‌تان دستخوش تغییرات ناخوشایند شده باشد. خوشبختانه امروزه مشکلات پوستی از قبیل جای جوش و آکنه، لکه‌های قهوه‌ای، حتی چین و چروک‌ها و کک و مک‌ها نیز تا حدی قابل درمان است.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن به سرعت به یکی از محبوب‌ترین روش‌های آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است که توسط متخصصین پوست، برای درمان مشکلات پوستی استفاده می‌شود. میکرودرم ابریژن یک روش آرایشی ساده، ایمن و اداری است که در آن کریستال‌های اکسید آلومینیوم یا سایر مواد ساینده روی لایه‌های بالایی پوست پخش می‌شود. در مرحله بعد با استفاده از یک هندپیس، ذرات اضافی و سلول‌های مرده مانند جاروبرقی از سطح پوست پاک می‌شود. این روش به طور گسترده‌ای برای اهداف مختلف زیبایی از جمله بهبود پیری پوست، آکنه، اسکارها و علائم فرورفتگی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میکرودرم ابریژن به دلیل اثربخشی سریع، عدم نیاز به دوره نقاهت، خطر کم و بهبود سریع نسبت به سایر روش‌های شیمیایی که افراد برای درمان مشکلات پوستی استفاده می‌کنند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی قوی پویان تجهیز با مکش بالا1

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن در دو نوع کریستالی و الماسه در بازار وجود دارد. تفاوت این دو مدل میکرودرم در ماده اولیه به کار رفته می‌باشد. دستگاه میکرودرم ابریژن کریستالی، کریستال‌های ریزی را روی پوست می‌پاشاند و به این ترتیب باعث از بین رفتن سلول‌های مرده می‌شود. جنس این کریستال‌ها در اکثر مواقع از اکساید آلومینیوم یا سدیم بی کربنات است که هر دو بی ضرر هستند.

دستگاه میکرودرم ابریژن الماسه، دارای نوک آغشته به الماس هستند که با اسپری شدن روی پوست، شروع به از بین بردن سلول‌های مرده از سطح پوست می‌کنند. از دستگاه میکرودرم ابریژن الماسه بیشتر برای نواحی حساس صورت مانند نواحی اطراف چشم و دهان استفاده می‌شود. از طرفی به دلایلی پزشکان ترجیح می‌دهند از دستگاه میکرودرم الماسه استفاده کنند. زیرا کار کردن با کریستال و جمع کردن آن روی ناحیه مشخصی از پوست بسیار دشوار می‌باشد. از طرفی نوک هندپیس الماسه بیمار را کمتر آزار می‌دهد و به سادگی قابل استفاده است. اثر بخشی مدل الماسه بیشتر از حالت پودری ( کریستال) است. برای پوست‌های حساس بهتر است از مدل الماسه استفاده شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی پویان تجهیز

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی پویان تجهیز با استفاده از سه روش پودری، الماسه و اندرمولوژی در لایه‌های سطحی پوست، تراش‌های بسیار ظریفی با فشار کنترل دشه ایجاد می‌کند. این دستگاه می‌تواند پوست مکش یا ساکشن کند. به این طریق پوست صاف و جوانی بعد از استفاده از این دستگاه خواهید داشت. برای افرادی که چین و چروک دارند نیز بسیار کاربردی است. همچنین این روش باعث افزایش جریان خون و در نتیجه شفافیت و شادابی پوست می‌شود.  هندپیس اندرمولوژی به این صورت کار می‌کند که با استفاده از آن، چربی‌های سطحی پوست از بین می‌رود. هندپیس پودری، با روش مالشی، پودر اکساید آلومینیوم را روی پوست پخش می‌کند. این پودر درون خود کریستال‌های ظریفی دارد که موجب ساییده شدن پوسن و از بین بردن سلول‌های مرده آن می‌شود.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی قوی پویان تجهیز با مکش بالا2

ویژگی‌های دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی پویان تجهیز

  • قدرت موتور این دستگاه 170 کیلوپاسکال می‌باشد. (دو سیلندر)
  • این دستگاه دارای فشار مکش 120 کیلو پاسکالی است.
  • می‌توان جریان پودری و مکش را در آن به صورت دلخواه تنظیم کرد.
  • موتور استفاده شده در این دستگاه کره‌ای و بسیار قدرتمند است.
  • مجهز به سه سیستم پودری، الماسه و اندرمولوژی
  • این دستگاه در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی پویان تجهیز

  • از بین بردن جای آکنه و جوش
  • از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای ناشی از افزایش سن یا حاملگی
  • کاهش چروک‌های سطحی پوست
  • از بین بردن یا کاهش میزان منافذ باز پوست
  • درمان ترک‌های پوستی که در اثر زایمان، چاقی و لاغری به وجود آمده است.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی قوی پویان تجهیز با مکش بالا3

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی قوی پویان تجهیز با مکش بالا

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی دارای قدرت بسیار بالایی است و برای درمان مشکلات پوستی متعددی قابل استفاده است. از جمله بهترین نوع دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی می‌توان به برند پویان تجهیز اشاره کرد که دارای مکش بسیار بالایی است. برای اطلاع از قیمت این دستگاه با شماره‌های درج شده در تصویر تماس بگیرید. کارشناسان ما بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما