توزیع کننده دستگاه الکترولیز موی زائد پویان تجهیز

توزیع کننده دستگاه الکترولیز موی زائد پویان تجهیز در صدد است تا دستگاه های خود را با قیمت مناسبی در بازار عرضه کند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی ها و کاربردهای این دستگاه آشنا شویم.

دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز

از بین بردن موهای زائد به طور دائمی مساله ای است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این زمینه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مساله همچنین برای بانوان بسیار مهم است. روش های زیادی طی سال های اخیر برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. اما بسیاری از این روش ها بعد از مدتی به علت عدم کارایی مناسب جذابیت خود را از دست داده اند. در این مطلب دستگاهی را به شما معرفی می کنیم که توانسته سطح رضایت بالایی را در میان مخاطبین پیدا کند. اگر سالن زیبایی یا کلینیک پوست و مو دارید حتما دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز را به شما توصیه می کنیم. از مزیت های این دستگاه، از بین بردن موهای سفید و کرکی است که به راحتی با چشم قابل مشاهده نیست. در ادامه به بررسی روش کار این دستگاه می پردازیم.

خرید دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

روش کار دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

الکترولیز روشی برای از بین بردن موهای زائد به شیوه ی الکتریکی است که با حمله به ریشه مو انجام می شود. در این روش سوزن بسیار نازکی به فولیکول مو وارد می شود تا به ریشه مو برسد. در مرحله بعد جریان الکتریکی از طریق سوزن به ریشه مو می رسد و با تخریب ریشه، مو را به طور کامل از بین می رود. این دستگاه همچنین برای از بین بردن موهای زائد سفید بسیار مناسب است. در این روش بر خلاف موم انداختن، مو به طور کامل از بین می رود. زیرا جریان الکتریکی که به مو می رسد، موجب از بین رفتن سلول هایی که به رشد مو کمک می کنند، می شود. با استفاده از الکترولیز می توان تمام قسمت های بدن را درمان کرد.

ویژگی های دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز

  • این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است. با استفاده از جریان الکتریکی می تواند موهای زائد بدن را از بین ببرد.
  • این کار ضرر و عوارضی برای بیمار ندارد.
  • به همین علت می توان از آن برای تمام قسمت های بدن مانند شکم، بازو، ران پا، قفسه سینه و … استفاده کرد.
  • همچنین به جز از بین بردن موهای زائد می توان از این دستگاه برای از بین بردن خالکوبی نیز استفاده کرد.
  • این دستگاه قابلیت تنظیم شدت جریان الکتریکی برای موهای مختلف را دارد.
  • برای انجام این کار،این دستگاه مجهز به سوزن های مختلفی است.

خرید دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

توزیع کننده دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز

همانطور که گفتیم دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز با توجه به برتری هایی که نسبت به دستگاه های لیزر معمولی دارد می توان انتخاب مناسب تری برای از بین بردن موهای زائد باشد. اگر شما کلینیک پوست و مو دارید، پیشنهاد می کنیم تا از طریق شرکت های توزیع کننده دستگاه الکترولیز موهای زائد پویان تجهیز، این دستگاه را با قیمت مناسبی تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر و سفارش این دستگاه با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما