شرکت بازرگانی دستگاه سوپرفیشیال

شرکت بازرگانی دستگاه سوپرفیشیال با ارائه این دستگاه با قیمت مناسب، توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این دستگاه کارایی فوق العاده ای دارد. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

دستگاه سوپرفیشیال

به دستگاه سوپرفیشیال دستگاه اکسیژنو نیز می گویند. این دستگاه دارای ۷ هندپیس می باشد. دستگاه سوپرفیشیال از جمله مجهزترین و جدیدترین دستگاه های جوان سازی پوست صورت و بدن به شمار می رود. از لحاظ شکل ظاهری با دیگر دستگاه های فیشیال متفاوت است. این دستگاه آنقدر تأثیر خوبی را به جای می گذارد و کامل می باشد که دیگر از دستگاه دیگری استفاده نخواهید کرد. طوری که تمام مشکلات پوستی را به راحتی از بین می برد. اگر شما سالن زیبایی دارید برایتان بسیار به صرفه خواهد بود اگر دستگاه سوپرفیشیال حرفه ای را تهیه کنید زیرا به این صورت دیگر نیاز ندارید چندین دستگاه را بخرید. دلیل برتری دستگاه سوپرفیشیال نسبت به دیگر دستگاه های جوان سازی پوست، برخوردار بودن از موتورهای بسیار قدرتمند و دسته های بسیار کاربردی و تاثیرگذار می باشد که موجب محبوبیت این دستگاه شده است. در ادامه مطلب به صورت کامل با جزئیات این دستگاه آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

ویژگی های دستگاه سوپرفیشیال

دستگاه سوپرفیشیال مانند سایر دستگاه های فیشیال، دارای دسته میکرودرم هیدروژنه می باشد. بنابراین علاوه بر لایه برداری پوست، کار آبرسانی به پوست را نیز به خوبی انجام می دهد. این دستگاه دارای سری های مخصوصی برای میکرودرم در نظر گرفته است. و مزیتی که نسبت به دستگاه های میکرودرم دارد این است، که دیگر نیاز نیست هندپیس را با شدت روی پوست کشید. همچنین در حین لایه برداری، مواد مغذی نیز به پوست نفوذ می کند. این دستگاه برای جوان سازی و سفت کردن پوست از دسته آر اف دوقطبی استفاده می کند که پوست را لیفت کرده و موجب سفت شدن آن می شود. با استفاده از هندپیس اولتراسونیک، قسمت های مختلف بدن را طوری که نیاز است شکل می دهد. با استفاده از دسته اکسیژنو نیز کار آبرسانی به پوست و رساندن مواد مغذی به لایه های پوست را انجام می دهد.

خرید دستگاه سوپرفیشیال

مزایا و کاربردهای دستگاه سوپرفیشیال

  • روشن کردن و سفید کردن پوست با استفاده از اکسیژن رسانی به پوست
  • لیفت و سفت کردن قسمت هایی از پوست که دچار افتادگی و شلی شده اند با استفاده از RF چهار قطبی
  • با استفاده از دسته RF دوقطبی نیز، تیرگی زیر چشم را از بین برده و به عنوان ماساژور نیز استفاده می شود.
  • استفاده از امواج اولتراسونیک برای فرم دهی به صورت.
  • به کارگیری دسته اکسیژن جت مخصوص برای نفوذ بهتر مواد مغذی به لایه های زیرین پوست.
  • استفاده از چکش های سرد و گرم برای درمان تخصصی پوست و رفع التهاب و قرمزی پوست
  • مجهز به مخزن های جداگانه مواد مخصوص
  • دارای موتورهای بسیار قدرتمند که کارایی بالایی دارند.

دسته میکرودرم آبریژن میکروهیدرودرم

دستگاه میکرودرم ابریژن کار لایه برداری از پوست را با استفاده از سری الماسه که باید با قدرت روی پوست کشیده شود انجام می دهد. اما در دستگاه سوپرفیشیال، از یک تکنولوژی بسیار کم خطر برای لایه برداری استفاده می شود. که قدرت چندبرابری نیز دارد به این خاطر که از دسته مخصوص برای اینکار استفاده می کند. همچنین این دستگاه امکان تزریق انواع سروم ها با توجه به نوع پوست بیمار و نیاز آن را نیز دارد. با استفاده از دستگاه اکسیژنو می توان این مواد مغذی را به لایه های زیرین پوست رساند و همزمان نیز کار پاکسازی پوست را انجام داد. که در نتیجه اکسیژن رسانی به پوست و پاکسازی آن به صورت همزمان موجب سفیدتر شدن و شادابی پوست می شود.

خرید دستگاه سوپرفیشیال

دسته آر اف چندقطبی برای لیفت صورت

  • دسته آر اف چندقطبی سوپرفیشیال، انرژی حرارتی را با شدت بالایی (۵۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد) به پوست منتقل می کند.
  • به این ترتیب این گرما موجب بازسازی سلول های زیرین پوست و تحریک کلاژن سازی در آن ها می شود.
  • افزایش جریان گردش خون و از بین بردن بافت های چربی پوست از دیگر مزایای این دستکاه می باشد.

دسته اولتراسونیک

ایجاد ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ارتعاش در یک ثانیه با شدت بسیار بالا، روندی ای است که از آن با عنوان تغییر فرم و شکل بدن یاد می شود.. این روند فقط از طریق این دستگاه اجرائی می باشد. که باعث جذب مواد به پوست و لایه درم می شود. و موجب تغییر فرم بافت های پوست می شود. و به مویرگ های بدن قدرت می بخشد. که موجب افزایش متابولیسم بدن و تقویت ایمنی بدن می شود. همچنین بافت های مضر چربی را نیز از بین می برد.

دسته اکسیژن CO2

  • استفاده از آب و اکسیژن با فشار بالا، موجب انتقال قطرات ریز آب به لایه های زیرین پوست می شود.
  • همچنین به دلیل شدت بالای کار، می تواند مواد مغذی را نیز از لایه اول پوست به لایه های عمیق پوست منتقل کند.
  • به این ترتیب پوست نیز پاکسازی می شود و آلودگی و چربی های آن را از بین می رود.
  • موجب تولید دوباره سلول ها و کلاژن سازی نیز می شود.

دسته اکسیژن جت مخصوص

این دستگاه دارای دسته اکسیژن جت مخصوص می باشد. که با اتمی کردن اکسیژن، موجب بهبود جذب و نفوذ اکسیژن به لایه های زیرین پوست می شود. و در نتیجه آبرسانی و تقویت بافت های پوستی را به همراه دارد.

خرید دستگاه سوپرفیشیال

شرکت بازرگانی دستگاه سوپرفیشیال

همانطور که توضیح دادیم دستگاه سوپرفیشیال دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. و نسبت به دیگر دستگاه های فیشیال کاربردهای بیشتری دارد. کیفیت کار دستگاه سوپرفیشیال بسیار بالا می باشد. برای کسانی که سالن زیبایی دارند و قصد خریدن دستگاه لایه بردار و جوان کننده پوست را دارند این دستگاه بسیار به صرفه می باشد. ضمن اینکه قدرت بالای موتورهای این دستگاه می تواند برای کلینیک های زیبایی نیز قابل استفاده باشد. در صورتی که این دستگاه را از شرکت بازرگانی دستگاه سوپرفیشیال تهیه کنید، قیمت پایینتری برای این دستگاه می پردازید. برای اطلاع دقیق از قیمت با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما