فروشنده دستگاه الکترولیز طب مکس

فروشنده دستگاه الکترولیز طب مکس این دستگاه را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کند. شرکت تجهیزات زیبایی و پوست آروینیا نیز یکی از عرضه کنندگان این محصول می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبان فروش ما تماس بگیرید. در ادامه مطلب به بررسی این دستگاه می پردازیم.

الکترولیز موهای زائد

موهای زائد بدن از مواردی بوده که افراد همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن دائمی آن بوده اند. دستگاه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. از قدیم روش های بسیاری برای از بین بردن این موها وجود داشته. اما بسیاری از آن ها مانند موم انداختن نمی تواند به طور دائم شما را از شر این موها خلاص کند. دستگاه الکترولیز موهای زائد از جمله بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های از بین برنده موهای زائد به شمار می رود. این دستگاه همچنین قادر است موهای سفید که با چشم دیده نمی شود را نیز از بین ببرد. و مزیت اصلی این دستگاه همین مورد می باشد. زیرا در دستگاه های لیزر معمولی این امکان وجود ندارد.
روش الکترولیز همچنین تنها روشی است که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شده است. این روش برای انواع پوست ها قابل استفاده است. و موهای زائد را ریشه کن می کند.

خرید دستگاه الکترولیز طب مکس

دستگاه الکترولیز طب مکس

دستگاه الکترولیز طب مکس مانند دستگاه های لیزر معمولی می باشد. امروزه اکثر خانم ها و آقایان تمایل دارند تا موهای زائد بدن خود را با روشی دائمی از طریق لیزر یا الکترولیز از بین ببرند. و تقاضا برای این دستگاه ها زیاد است و شما می توانید با خریداری آن مشتریان زیادی را جذب کنید. دستگاه الکترولیز طب مکس موهای زائد را ریشه کن می کند. حتی این دستگاه موهای زائد سفید را نیز که دستگاه های لیزر معمولی قادر به از بین بردن آن نیست، از بین می برد. و این مهمترین مزیت و برتری دستگاه الکترولیز نسبت به دستگاه های لیزر معمولی می باشد.

ویژگی های دستگاه الکترولیز طب مکس

  • این دستگاه ساخت ایران می باشد.
  • روش کار این دستگاه با پدال و کنترل می باشد.
  • ولتاژ این دستگاه قابلیت تنظیم دارد.
  • مجهز به حالت اتوماتیک است.
  • مجهز به مود FOOT می باشد.
  • دارای موتور بسیار قدرتمند و قوی می باشد.

فروش دستگاه الکترولیز طب مکس

فروشنده دستگاه الکترولیز طب مکس

دستگاه الکترولیز طب مکس را می توان از جمله بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های از بین برنده موهای زائد نام برد. این دستگاه نسبت به دستگاه های لیزر معمولی دارای قابلیت از بین بردن موهای سفید می باشد. همچنین دستگاه الکترولیز سلول های مو را که وظیفه رشد مو را بر عهده دارند، ریشه کن می کند. و به این طریق موهای زائد برای همیشه از بین خواهند رفت. سایت ما فروشنده دستگاه الکترولیز طب مکس می باشد. برای سفارش این دستگاه می توانید همین الان با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما