فروش ویژه دستگاه آر اف سرجیکال هاینس

فروش ویژه دستگاه آر اف سرجیکال هاینس از طریق شرکت هایی که نمایندگی این دستگاه را برعهده دارند انجام می شود. در ادامه مطلب می خواهیم با خصوصیات این دستگاه آشنا شویم. در صورت داشتن هرگونه سوال احتمالی در مورد این دستگاه می توانید با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

تکنولوژی RF در دستگاه سرجیکال هاینس

آر اف در واقع به امواج رادیوفرکانسی اشاره می کند. این امواج هیچ گونه ضرری برای انسان ندارد. تحقیقات نشان داده این امواج عوارضی نیز برای پوست ندارد. دستگاه آراف سرجری یا سرجیکال در واقع نسل  جدید دستگاه های قدیمی الکترو کوتر می باشند. این دستگاه می تواند با دقت بسیار بالایی برش های ریزی روی هر قسمت از پوست ایجاد کند. به همین علت این دستگاه علاوه بر کلینیک های زیبایی پوست در بخش پزشگی و درمانی، همچنین در قسمت مامایی برای عمل ها در بیمارستان ها کاربرد دارد.

دستگاه آر اف سرجیکال از امواج رادیویی با فرکانس بسیار بالا استفاده می کند. که در مقابل الکترو کوتر های قدیمی و سایر آر اف هاف دقت بسیار زیادی در ایجاد برش دارد. و در حین کار به بافت های سالم بدن نیز آسیبی نمی رساند.

ویژگی های دستگاه آر اف سرجیکال

  • مهم ترین ویژگی دستگاه ار اف سرجیکال را می توان این دانست که از خونریزی جلوگیری می کند.
  • همین ویژگی بندآوردن خون باعث شده از این دستگاه در عمل های جراحی بیمارستان ها استفاده شود.
  • هنگام ایجاد برش به بافت های سالم پوست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.
  • برای تمام قسمت های بدن می توان از این دستگاه استفاده کرد.
  • درد و خونریزی بسیار کمی دارد.

فروش دستگاه آر اف سرجیکال هاینس

روش های مختلف دستگاه آر اف سرجیکال هاینس

  1. روش الکترولیز: این روش برای از بین بردن موهای اضافی بدن می باشد. فرقی نمی کند رنگ مو چه باشد. برای قسمت های مختلف بدن می توان از این روش استفاده کرد. حتی موهای سفید که با دستگاه های لیزر معمولی از بین نمی رود، با استفاده از این دستگاه از بین می رود.  موهایی که در قسمت های حساس وجود دارد مانند زیربغل، بالای لب ها و زیر چانه و.. را می تواند به طور کامل از بین ببرد.
  2. روش کات: برای جراحی های مختلف استفاده می شود. مانند دستگاه الکتروسرجری است. برای از بین بردن ضایعه های پوستی کوچک استفاده می شود. همچنین برای عمل هایی مانند ختنه نیز از این روش استفاده می شود.
  3. روش کات کواگوله: از این روش در جراحی ها برای بندآوردن خون استفاده می شود.
  4. روش کواگوله: از این روش برایا وقتی استفاده می شود که فقط روی یک قسمت بدن می خواهیم جراحی انجام شود و این دستگاه  آنقدر دقت بالایی هنگام ایجاد برش دارد که مانع آسیب رساندن به بافت های کناری می شود.

فروش ویژه دستگاه آر اف سرجیکال هاینس

همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم دستگاه آر اف سرجیکال هاینس کاربردهای بسیار زیادی دارد. این دستگاه در اتاق های عمل، برای جراحی های به اصلاح سرپایی در کلینیک ها بسیار کاربردی می باشد. دستگاه هاینس نسبت به کارایی که دارد قیمت منصفانه ای دارد. می توانید با شرکت کردن در  فروش ویژه دستگاه آر اف سرجیکال هاینس آن را با قیمت مناسب تری دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما