قیمت انواع دستگاه های پاکسازی پوست صورت

خرید انواع دستگاه های پاکسازی صورت و پوست با حداقل قیمت بازار از طریق سایت مرجع خرید و فروش تجهیزات پوست و زیبایی امکان پذیر است. برای اطلاع از لیست قیمت انواع دستگاه های پاکسازی می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۳۸۹۵۲۱ در تماس باشید.

پاکسازی پوست با دستگاه چگونه امکانپذیر است؟

پاکسازی پوست با دستگاه چگونه امکانپذیر است؟

سبک زندگی ما نسان ها تغییر کرده است. از نوع خوراک، نحوه تردد و آمد و شد و حتی نحوه استحمام. همه این تغییرات باعث شده تا کار ها به سمت ماشینی شدن پیش برود. در زمان های گذشته تغذیه ها سالم بوده و آلودگی ها کم. همین سبب می شد که بدن و از جمله پوست سالم تر باشد.

علاوه بر این برای پاکسازی پوست از محصولات سنتی مانند سفیداب استفاده می شد. امروزه تغذیه ها نا سالم شده و آلودگی های هوا بسیار زیاد. بنابراین پوست با آلودگی های بیشتری از بیرون در ارتباط است. و از طرفی خوردن غذاهای چرب سبب شده که میزان جوش و مشکلات پوستی بیشتر شود.

همه این ها نیاز ما به روش های جدیدی برای رسیدگی به پوست را می طلبد. به همین دلیل انواع دستگاه های پاکسازی پوست به کمک ما آمده تا به صورت روزانه، هفتگی یا حتی ماهانه از آن ها استفاده کنیم و سلامت پوست خود را که مهمترین اندام محافظتی بدن است حفظ کنیم.

انواع دستگاه های پاکسازی پوست کدامند؟

 

ارائه لیست کاملی از انواع دستگاه های پاکسازی پوست کار سختی است زیرا تعداد این دستگاه ها بسیار زیاد است. ما در اینجا به مهمترین آن ها اشاره می کنیم که مورد تایید پزشکان و اسکین کر skin care  ها است و بیشتر در سالن ها و کلینیک های پوست و زیبایی استفاده می شود.

  • دستگاه میکرودرم ابریژن
  • دستگاه هیدرودرم
  • دستگاه پلاژن
  • دستگاه آکوا فیشیال
  • دستگاه هیدروفیشیال
  • دستگاه درما اف (اتوی صورت)
  • ماسک ال ای دی
  • دستگاه نوردرمانی
  • دستگاه اولتراسونیک
  • دستگاه میکرونیدلینگ
  • و …

اینها نمونه هایی از مهمترین دستگاه هایی هستند که برای پاکسازی پوست استفاده می شوند.

دستگاه هیدرودرم

دستگاه هیدرودرمی برای پاکسازی پوست صورت همچنین آبرسانی و مرطوب نگاه داشتن پوست طراحی شده است. این دستگاه با نام های دیگری همچون میکرودرم ابریژن مرطوب، فیوژن صورت نیز شناخته می شود. از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن لکه های قهوه ای روی پوست
  • از بین بردن جوش های مختلف سطح پوست و آکنه های موجود روی آن
  • شادابی و شفافیت پوست
  • از بین بردن برآمدگی های روی پوست
  • هیدراته کردن پوست
  • از بین بردن خطوط ایجاد شده روی پوست ناشی از افزایش سن
  • درمان انواع چین و چروک

از جمله تفاوت های دستگاه هیدوردرمی با دستگاه میکرودرم که آن نیز آبرسان پوست محسوب می شود و از جمله معروف ترین دستگاه های پاک کننده صورت است، می توان به این اشاره کرد که دستگاه هیدرودرمی دیجیتالی با لایه برداری از پوست سعی در رفع مشکلات پوستی و جوان سازی آن می کند. اما هیدرودرم، برای از بین بردن آلودگی و مشکلات پوستی از آب استفاده می کند. به منظور اطلاع از قیمت انواع دستگاه های پاکسازی پوست صورت، می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید دستگاه هیدرودرم

روش کار دستگاه هیدرودرمی دیجیتال

دستگاه هیدرودرمی دیجیتال از جریان الکتریکی برای رساندن ژل آبرسان هیدرودرمی به لایه های عمیق پوست استفاده می کند. این ژل شروع به آبرسانی به لایه های عمیق پوست می کند و چین و چروک را از بین برده و موجب جوان سازی و شادابی پوست می شود. قیمت انواع دستگاه های پاکسازی صورت را از طریق تماس با پشتیبان فروش جویا شوید.

در زیر به بررسی کار هر یک از دستگاه های پاکسازی پوست می پردازیم:

هیدرودرم:

با استفاده از این دستگاه آبرسانی به پوست انجام می شود. همچنین مواد مغذی نیز از این طیق به پوست نفوذ می کند. اگر پوست خشکی دارید، استفاده از این دستگاه موجب مرطوب شدن آن می شود.

سیستم دزن:

از این سیستم برای پاکسازی لایه های عمقی پوست استفاده می شود. همچنین منافذ باز پست با استفاده از این سیستم از بین می رود.

های فرکانس:

از این سیستم برای ضدعفونی کردن پوست بعد از پاکسازی استفاده می شود. علاوه بر این، وظیفه لیفت صورت و کلاژن سازی نیز در این مرحله انجام می گیرد.

ماسک حرارتی:

این ماسک موجب افزایش گردش جریان خون در لایه های عمقی پوست می شود. همچنین مواد مغذی را می توان از طریق ماسک وارد پوست کرد.

 

دستگاه آکوفیشیال همه کاره 

دستگاه آکوفیشیال، از جمله دستگاه های همه کاره به شمار می رود. از مزیت های این دستگاه می توان به تعداد بالای هندپیس های آن اشاره کرد. بازوهای این دستگاه متعدد است و می تواند هر کدام کار مختص خود را انجام دهد. از هندپیس اولتداسوند می توان برای جوانی و شادابی پوست استفاده کرد. یا چین و چروک ها را از بین برد. هندپیس ال ای دی، برای مصارف مختلفی در صورت نیاز مشتری به کار می رود. نورهای موجود در این هندپیس هر کدام کار خاصی را انجام می دهد. شدت نور نیز قابلیت تنظیم دارد.

دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره

امروزه دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره در اکثر مراکز مراقبت پوستی وجود دارد. زیرا این دستگاه دارای قابلیت های بیشماری است که می تواند برای لاین های مختلفی استفاده شود. در واقع این دستگاه کارکرد چندین دستگاه پرکاربرد را در خود داردو و با تهیه کردن آن در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره، تمام کاربردهای دستگاه های ترکیب شده را دارد. انتخاب بهترین دستگاه آکوفیشیال بر اساس هندپیس ها و دستگاه های ترکیبی متفاوت می باشد. از نظر ما بهترین نوع دستگاه آکوفیشیال مدل ۸ کاره آن می باشد. در واقع دستگاه آکوفیشیال ۶ کاره تا  ۱۱ کاره در بازار موجود می باشد. اما بهترین نوع آن همین دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره می باشد. به دلیل اینکه این دستگاه دارای عمر مفید بیشتری بوده و تمام تجهیزات پایه را نیز دارا می باشد. گرچه ممکن است بعضی افراد بسته به نیاز و سلیقه خود، نوع دیگر این دستگاه را ترجیح دهند. همچنین در دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره، ماسک LED که بسیار پرطرفدار می باشد نیز وجود دارد. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه های پاکسازی پوست صورت با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قیمت انواع دستگاه های پاکسازی پوست صورت

هندپیس های دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره

سری میکرودرم

میکرودرم را می توان جزو اولین و شناخته شده ترین دستگاه های مراقبت پوستی دانست که طرفداران زیادی دارد. میکرودرم برای حل مشکلات پوستی، از لایه برداری و تحریک سلول ها به کلاژن سازی استفاده می کند. از جمله کارکردهای هندپیس میکرودرم دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره، می توان به از بین بردن جوش های سرسیاه، از بین بردن لک و کک و مک نام برد.

دسته آر اف

عملکرد آر اف در دستگاه اکوفیشیال پوست به این صورت است که با ایجاد حرارت و تحریک سلول ها و مولکول های پوستی، کلاژن سازی را در بدن افزایش می دهد. این تحریک می تواند به عمق پوست نفوذ کرده و چین و چروک هایی که به شکلی عمیق تر روی پوست ایجاده شده اند را به این طریق از بین ببرد. می توان گفت هدف استفاده از RF در این دستگاه از بین بردن چین و چروک های پوستی و ترمیم آن است.

دسته هندپیس BIO

بعد از انجام عمل پاکسازی و لایه برداری، بسیار طبیعی است که پوست صورت دچار التهاب شده و قرمز می شود. البته نیازی به نگرانی نیست و این موضوع به طور خودبه خود برطرف می شود. برای اینکه روند بهبود پوست زودتر انجام شود، بعد از پاکسازی بهتر است از هندپیس BIO استفاده کرد. این هندپیس در دستگاه آکوفیشیال ۸ کاره نیز قرار دارد. می توان گفت نحوه کار این هندپیس مانند چکش پوست می باشد. که می تواند در از بین بردن التهاب پوست بسیار کمک کننده باشد. قیمت انواع دستگاه های پاکسازی پوست صورت را می توانید با تماس با ما دریافت کنید.

هیدرودرم آبرسان

از جمله مهم ترین دلایل بروز مشکلات پوستی، می توان به نرسیدن اکسیژن و آب کافی به سطح پوست اشاره کرد که موجب ایجاد لکه های دائمی و موقت در سطح پوست می شود. اگر بتوان این کمبود آب و اکسیژن را برطرف کرد، بسیاری از مشکلات پوستی از بین می رود. هیدرودرم آبرسان یکی از هندپیس های موجود در دستگاه آکوفیشیال می باشد.

اسپری اکسیژن رسان پوست

از جمله مشکلات پوستی که اکثر ما تجربه کرده ایم، وجود لکه های پوستی و جوش های سرسفید و سرسیاه می باشد. وظیفه از بین بردن این مشکلات پوستی در دستگاه آکوفیشیال به عهده اسپری اکسیژن رسان می باشد. اکسیژن رسانی به پوست با استفاده از این هندپیس می تواند بسیاری از لکه های پوستی را از بین ببرد. همچنین مهم ترین نکته در مورد بازوی اکسیژنه دستگاه آکوفیشیال این است که اثر این پاکسازی و از بین ربردن لکه ها به صورت دائم می باشد. که این نکته می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

ماسک صورت و گردن نوری LED

ماسک LED  صورت و گردن، که یکی از تجهیزات همراه با دستگاه آکوفیشیال پوست می باشد. این ماسک دارای LED هایی می باشد که رنگ های آن قابل تغییر است. هر رنگی برای هدف خاصی طراحی شده است. به طور نمونه رنگ آبی برای از بین بردن التهابات پوست تعبیه شده است. رنگ قرمز این ماسک برای لیفت صورت می باشد. رنگ بنفش برای از بین بردن جای جوش، رنگ سبز برای حذف لکه و کک و مک می باشد. سایر رنگ ها نیز برای از بین بردن جای زخم و افزایش متابولیسم تعبیه شده اند. در حین خرید این دستگاه دقت کنید که حتما ماسک LED نوری را به همراه داشته باشد.

قیمت انواع دستگاه های پاکسازی پوست صورت

بازوی سرد و گرم کننده پوست

این بازو در دستگاه آکوفیشیال به عنوان نوعی میانبر برای افزایش در میزان جذب مواد مورد نیاز پوست می باشد. به این صورت که با گرم شدن پوست، منافذ پوست باز شده و مواد مورد نیاز پوست می تواند بهتر جذب آن شود. در واقع این نفوذ بهتر موجب می شود که بهبود و اثر بخشی داروهای تزریقی به پوست بیشتر شود. به عنوان نمونه با استفاده از بازوی سرد و گرم، بعد از انجام میکرونیدلینگ، موادی که برای مراقبت از پوست تزریق می شود، به سرعت کارایی خود را نشان دهد.

دسته اولتراسونیک پوست

فواید امواج اولتراسونیک این روزها در میان تمام پزشکان و متخصصین حوزه پوست و زیبایی و تاثیر مثبت آن بر پوست تایید شده است. از جمله شناخته شده ترین دستگاه ها در این زمینه، اتوی صورت است. از جمله مهم ترین کاربردهای دستگاه اولتراسوند، از بین بردن جوش های قدیمی و جدید است. این دستگاه برای از بین بردن جوش ها و لکه های قدیمی که در لایه های عمیق پوستی ریشه کرده اند بسیار مناسب است. این هندپیس در واقع یکی از کاربردهای دستگاه اولتراسونیک نیز به شمار می رود.

 

 

چگونه می توانیم از دستگاه های پاکسازی کسب درآمد کنیم؟

چگونه می توانیم از دستگاه های پاکسازی کسب درآمد کنیم؟

شما می توانید با حداقل سرمایه به درامد بالایی در ماه برسید. حتی بدون داشتن مکان. خوشبختانه امروزه استقبال خوبی از پاکسازی پوست می شود. اگر حداقل سرمایه را دارید حتی می توانید با خرید یکی از این دستگاه ها کار خود را شروع کنید.

اگر سالن زیبایی یا مطب ندارید می توانید می توانید با آن ها به صورت توافقی همکاری کنید. بازده و راندمان این کار بسیار بالاست. به طوری که شما به راحتی در ماه اول می توانید کل مبلغ سرمایه خود را از کار به دست آورید.

با خرید حداقل یکی از دستگاه های پاکسازی پوست می توانید در مدت زمانی کوتاه به درآمدی باورنکردنی برسید.

نحوه خرید دستگاه های پاکسازی پوست

تنوع دستگاه های پاکسازی پوست بالاست. و بعضی از این دستگاه ها کاربردهای یکسان دارند. بنابراین شما نیازی به خرید همه ی این دستگاه ها ندارید. بهتر است قبل از اینکه تصمیم برای خرید بگیرید در مورد انواع کاربردهای هرکدام تحقیق کنید.

در این مورد می توانید با مشاوران ما هم در ارتباط باشید. متناسب با شرایط شما و میزان سرمایه ای که می توانید برای کار خود داشته باشید ما شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید دستگاه هایی با کارایی بالا خرید کنید و خریدتان به گونه ای باشد که بیشترین سودآوری را برای شما داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما