قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی

قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی می تواند خیلی متفاوت باشد. به دلیل تنوع در مدلهای جدید و به روز . که شما می توانید اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما بپرسید.

میکرودرم چیست؟

میکرودرم می تواند پوست را به صورت میکرونی لایه برداری کند. این عمل توسط دستگاه میکرودرم ابریژن می تواند انجام شود. قادر خواهد بود هر جلسه به تعداد 20 میکرون را از قسمت 700 میکرونی اپیدرم لایه برداری کند. این دستگاه دارای یک نوع سیستم مکش است که باعث می شود تا گردش خون در پوست افزایش پیدا کند. و همچنین منافذ بسته پوست را باز می کند. علاوه بر آن باعث از بین بردن چین و چروک، کک و مک ، لک، سیاهی اطراف چشم، و افتادگی پوست می شود.

قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی

در چه مواقعی می توان از میکرودرم ابریژن کلینیکی استفاده کرد؟

  1. برای از بین بردن هرگونه ضایعه ای در پوست
  2. برای از بین بردن لکه هایی که در اثر حاملگی ایجاد شده اند . و همچنین در اثر بالا رفتن سن و سال ایجاد شده اند.
  3. برای جوان کردن پوست
  4. از بین بردن خط خنده در صورت و درر اطراف دهان، چشم ها و همچنین گونه ها
  5. باعث حفظ و افزایش درخشندگی و شفافیت پوست می شود.
  6. در پوست هایی که مات هستند و شفافیت کافی ندارند می تواند استفاده شود.
  7. مورد استفاده در پوست های خشن
  8. از بین بردن آکنه، جوش ها و اسکارهای خفیف
  9. در همه نقاط بدن از جمله :زانو، گردن ، سینه و حتی آرنج می تواند چروک ها را از بین ببرد. و پوست را جوان کند.

ویژگی های میکرودرم ابریژن

  1. در همه انواع پوست های چرب، خشک، و معمولی استفاده می شود. چون دارای خشاب های مخصوص است. که رنگ صورتی ، سفید و آبی دارند.
  2. عوارضی ایجاد نمی کند.
  3. مصرف کم مقدار خشاب های استفاده شده باعث کم هزینه بودن دستگاه شده است.
  4. این دستگاه هنگام روشن بودن صدایی ندارد و مقدار مکش را می توانید خودتان تنظیم کنیدقیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی

عمل لایه برداری توسط دستگاه میکرودرم ابریژن

پروب دستگاه روی پوست شروع به لایه برداری می کند. رنگ های خشاب نشان دهنده این است که برای چه نوع پوستی استفاده می شود. برای مثال بهتر است بدانید که از رنگ صورتی برای پوست های چرب ، از رنگ سفید برای پوست های خشک و حساس و از رنگ آبی برای پوست های معمولی و نرمال استفاده می شود. هر خشاب می تواند برای 25 الی 35 بار استفاده شود. که می تواند تعویض شود. برای هر فرد فرق می کند. کاملاً بهداشتی و مقرون به صرفه است.
پروب در واقع محل ذخیره سازی خشابها است. ضایعات پوستی در این قسمت ها قرار می گیرند.که می تواند 40 بار استفاده شود. بعد از اینکه از اتصالات دستگاه اطمینان لارم را به دست آوردید، کلید پاور دستگاه را بزنید. سپس مقدار مکش مورد نظر خود را برای هر قسمت از بدن تنظیم کنید. برای صورت باید 0.3 باشد . برای بدن 0.4 و برای پلک، بینی و گردن مکش باید بر روی 0.1 باشد.
بعد از نصب کردن خشاب روی پروب و به شکل عمود روی پوست آن را حرکت دهید. که با این کار می توانید چند میکرون از پوست را لایه برداری کنید. برای اینکه لایه برداری بیشتری انجام شود ، باید چندین بار دیگر، خشاب را دوباره حرکت دهید. دستگاه با حفظ و افزایش گردش خون، و همچنین تولید کلاژن در پوست باعث جوانی و استحکام پوست می شود. پس باعث سفت شدن پوست می شود. قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی در شرکت آروینیا توسطط کارشناسان ما ارائه می شود.

قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی

ویژگی های دستگاه میکرودرم ابریژن نایس درم

  • این دستگاه قابلیت پودری، الماسه و ماساژ دارد.
  • برای مطب خیلی مناسب است.
  • لابه برداری را توسط پودر اکسید آلومینیوم با کپ یکبار مصرف انجام می دهد. همچنین دارای قابلیت کنترل عرض هر PASS می باشد.
  • این دستگاه قابلیت انجام لایه برداری دیاموند کاغذی ، یک بار مصرف، استریل شده و ساخته شده از پودر اکسید آلومینیوم را بدون اجاد حساسیت دارا می باشد. که البته برای هر بیمار میتواند تعویض شود .
  • این دستگاه دارای پمپ دو پیستونه قوی است (پیستونی – پنوماتیک)
  • این دستگاه دو عدد هندپیس جدا برای لایه برداری پودری و همچنین لایه برداری دیاموند و ماساژ دارد.
  • دو عدد فیلتر داخلی و خارجی دارد که ساخت کشور آلمان می باشد.
  • دارای سیستم قطع اتوماتیک جریان برق هنگام مواقع اضطراری می باشد.

قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی

قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی

دستگاه میکرودرم کار لایه برداری پوست را انجام می دهد. می توانید با استفاده از آن پوستی سالم و شاداب داشته باشید. طبیعتا استفاده از این دستگاه در هر کلینیک زیبایی باعث افزایش مشتریان شده ، زیرا نتایج و عملکرد این دستگاه فوق العاده است. برای اطلاع از قیمت بهترین دستگاه میکرودرم کلینیکی با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما