قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ face up را که از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های میکرودرم است را می توانید با مراجعه به نمایندگی ها بدانید. و یا می توانید قیمت این دستگاه را از طریق تماس با کارشناسان ما به دست بیاورید.

دستگاه میکرودرم فیس آپ

امروزه زیبایی مسئله بسیار مهمی برای همه ما به شمار می رود. پوست نیز نقش به سزایی در زیبایی دارد که تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله آلودگی آب و هوا، تغذیه نامناسب، افزایش سن و … شادابی و طراوت خود را از دست می دهد. از این رو در پی روش هایی هستیم تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. روش هایی که راحت و آسان باشند و عوارضی نداشته باشند. یکی از این روش ها میکرودرم است. میکرودرم روشی غیر شیمیایی است که عمل لایه برداری از پوست را انجام می دهد. میکرودرم با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می شود. یکی از این دستگاه ها، دستگاه میکرودرم فیس آپ است. این دستگاه از مدرن ترین و مجهز ترین دستگاه های میکرودرم به شمار می رود. که عمل لایه برداری از پوست را انجام می دهد. دستگاه میکرودرم فیس آپ جایگزین دستگاه میکرودرم پودری شده است. در واقع در این دستگاه از پودر برای لایه برداری استفاده نمی شود. به جای استفاده از پودر از نوعی هندپیس دورانی استفاده می کند. این هندپیس با چرخش, باعث به وجود آمدن میکرو پالس می شود. پوست صورت را ماساژ می دهد و باعث افزایش گردش خون در پوست می شود.

قیمت میکرودرم فیس آپ

تفاوت های دستگاه میکرودرم فیس آپ نسبت به دستگاه میکرودرم پودری

در دستگاه میکرودرم فیس آپ از پودر استفاده نمی شود. و به جای پودر از یک هندپیس از جنس سیلیکن کاربید با حرکت دورانی و هد الماسه برای لایه برداری استفاده می کند. به همین خاطر گزینه مناسبی برای استفاده در اطراف چشم می باشد. در دستگاه های میکرودرم پودری که از پودر برای لایه برداری استفاده می کنند و امکان پاشیده شدن پودر در چشم وجود دارد به همین خاطراستفاده از  دستگاه میکرودرم پودری در اطراف چشم خیلی سخت است. در دستگاه میکرودرم فیس آپ می توان میزان لایه برداری از پوست را مشاهده کرد. در دستگاه میکرودرم پودری امکان مشاهده میزان لایه برداری وجود ندارد. مخصوصا در ناحیه زیر چشم که ناحیه حساسی است.

فواید دستگاه میکرودرم فیس آپ برای پوست

  • موجب تمیز شدن پوست می شود.
  • گردش خون را افزایش می دهد.
  • باعث تولید کلاژن و الاستین می شود.
  • انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد.
  • باعث جوان سازی پوست می شود.
  • پوست را سفت می کند.
  • چین و چروک را کاهش می دهد.
  • جای جوش و زخم را درمان می کند.
  • ترک های پوستی را بهبود می بخشد.

خصوصیات دستگاه میکرودرم فیس آپ

  • کاربری دستی, آسان و راحت
  • دارای هد های یک بار مصرف و در اندازه های مختلف
  • سازگار با هر نوع پوستی

قیمت دستگاه میکرودرم

قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ face up

آرایشگاه های بزرگ و برخی از پزشکان متخصص پوست با استفاده از دستگاه میکرودرم فیس آپ پاکسازی و لایه برداری پوست را انجام می دهند. در پاک سازی ها تمام آلودگی های موجود بر روی صورت از بین می رود و شفافیت و شادابی را برای افراد به ارمغان می آورد. با ماساژ دادن پوست به وسیله فیس آپ پوست تحریک می شود و گردش خون افزایش پیدا می کند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم فیس آپ  face up، با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما