قیمت دستگاه هیدرودرم هاینس

قیمت دستگاه هیدرودرم هاینس نسبت به اینکه این دستگاه بسیار معتبر و شناخته شده می باشد، بسیار منصفانه است. به این دلیل که فروش این دستگاه بدون واسطه انجام می شود. برای سفارش این دستگاه می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

دستگاه هیدرودرم

یکی دیگر از دستگاه هایی که در زمینه زیبایی و پوست مورد تایید پزشکان است، دستگاه هیدرودرم می باشد. در مطلب زیر به بررسی این دستگاه و ویژگی های آن می پردازیم. به احتمال زیاد در مورد روش های آب درمانی و آبرسانی با پوست آشنا هستید. دستگاه هیدرودرم یکی از دستگاه هایی است که امروزه از روش آبرسانی، مشکلات پوستی را برطرف می کند. و از جمله مزیت های این دستگاه می توان گفت که عوارضی برای پوست ندارد. یکی از بهترین دستگاه های آبرسان، دستگاه هیدرودرم می باشد. روش کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا بیرونی ترین سطح پوست را می تراشد و سپس سلول های مرده روی آن را جمع می کند. در مرحله بعد سرم هایی که برای آبرسانی به پوست طراحی شده اند، با فشار بالایی وارد پوست می شوند. هر کدام از این سرم ها اهداف حاصی دارند. به عنوان مثال می تواند برای درمان جوش، آکنه، هیدراته کردن پوست و از بین بردن علائم پیری به کار روند.

مزایای استفاده از هیدرودرم

در بالا در مورد روش کار دستگاه هیدرودرم توضیح دادیم. در این قسمت می خواهیم به مزایای دستگاه هیدرودرم اشاره کنیم. از جمله مزایای دستگاه هیدرودرم عبارت است از:

  • بستن منافذ باز پوست
  • روشن شدن و صاف شدن پوست صورت
  • برطرف کردن خشکی پوست و آبرسانی به سطح آن
  • از بین بردن سلول های مرده پوست که می تواند موجب تغییر در رنگ پوست شود. به این دلیل پوست شاداب تر می شود.
  • از بین بردن پف و تیرگی زیر چشم

دستگاه هیدرودرم هاینس در مارک های مختلفی در بازار موجود است. یکی از این مارک های معتبر و شناخته شده، دستگاه هیدرودرم هاینس می باشد.
در قسمت بعدی به بررسی مشخصات دستگاه هیدرودرم هاینس می پردازیم.

خرید دستگاه هیدرودرم هاینس

مشخصات دستگاه هیدرودرم هاینس

همانطور که گفتیم یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های هیدرودرمی، دستگاه هیدرودرم هاینس (پویان تجهیز) می باشد. که توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. دستگاه دیجیتال هیدرودرمی هاینس، به خوبی عمل آبرسانی به پوست و همچنین جذب مواد مغذی را انجام می دهد. این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت نیز دارد. وزن این دستگاه بسیار مناسب و حدود ۲ کیلوگرم است. و دارای سه قسمت زیر می باشد:

Termo Mask : موجب افزایش خون رسانی در زیر پوست، همچنین افزایش جریان گردش خون می شود.

DezaMode: به منظور پاکسازی و خارج کردن چربی ها از پوست استفاده می شود.

Ozon Therapy: برای تسکین درد، ضدعفونی کردن و گرم کردن

قیمت دستگاه هیدرودرمی

دستگاه هیدرودرمی هاینس همانطور که گفته شد دارای کاربردهای زیادی است. داشتن این دستگاه در سالن زیبایی شما می تواند منجز به جذب مشتریان زیادی شود. با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت دستگاه هایدرودرمی نیز متفاوت است. همچنین بهتر است دستگاه را از نمایندگی های رسمی آن خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه هیدرودرمی هاینس و ثبت سفارش برای خرید آنلاین، می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما