قیمت نمایندگی دستگاه میکرودرم پزشکی پویان تجهیز

قیمت نمایندگی دستگاه میکرودرم پزشکی پویان تجهیز در سایت آروینیا بسیار به صرفه لیست شده است. شما می توانید برای خرید این محصول ویژه از طریق راه های زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

اگر شما سالن زیبایی دارید و به فکر این هستید تا از یک دستگاه با کاربرد بالا برای مشتریان خود استفاده کنید این مطلب برای شما نوشته شده است در ادامه با ما همراه باشید. از مزایای یک سالن زیبایی خوب مجهز بودن به بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها است. پس باید دستگاه های زیبایی را که امروزه مشتریان زیادی به خود جلب می کند در لیست خرید خود قرار دهیدی. ما اینجا هستیم تا به شما در خریدتان کمک کنیم. ابتدا برای داشتن خرید خوب بهتر است یک شرکت خوب پیدا کنید. شرکت تجهیزات زیبایی و پوست آروینیا از جمله شرکت های مطرح در زمینه دستگاه ها و تجهیزات زیبایی است. به همین روی برای خرید گزینه مناسبی می تواند باشد. شما می توانید تمام دستگاه ها و تجهیزاتی که برای داشتن یک سالن خوب نیاز است، از مجموعه ما تهیه کنید. علاوه بر داشتن خرید خوب، می توانید از آموزش های رایگان ما در زمینه به کارگیری دستگاه ها نیز استفاده کنید. همچنین بعد از خرید دستگاه می توانید از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند شوید.

خرید دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

ویژگی های دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

میکرودرم در واقع روشی است که با استفاده از یک دستگاه خاص به ترمیم پوست می پردازد. میکرودرم با استفاده از کریستال های ریزی به نام اکسید آلومینیوم پوست را تراش می دهند. تا لایه های مرده پوست را از بین ببرند. در مرحله بعد با استفاده از مکش دستگاه، تراشه ها از روی پوست جمع می شود. در واقع این دستگاه دارای دو مخزن است که یکی برای پودر اکسید آلومینیوم و مخزن دیگر برای جمع آوری تراشه هاست. همچنین توانایی مکش دستگاه موجب افزایش جریان خون و شفافیت آن می شود.

  • فشار ۱۲۰ کیلو پاسکال
  • مکش ۲۳ لیتر بر دقیقه
  • اندرمولوژی با پالس
  • مجهز به دو هندپیس قلم پودری و الماسه

خرید دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

قیمت دستگاه میکرودرم پزشکی پویان تجهیز

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی پویان تجهیز که به هانس نیز معروف است. از جمله باسابقه ترین و قدیمی ترین دستگاه های میکرودرم است که کیفیت بالایی دارد. این دستگاه  برای کسانی که سالن زیبایی دارند و همچنین پزشکانی که در حوزه زیبایی پوست فعالیت می کنند قابل استفاده است. به منظور اطلاع از قیمت این دستگاه و خرید آن می توانید با پشتیبان های فروش ما در تماس باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما