مرکز توزیع دستگاه پلاژن سه هندپیس اصل

مرکز توزیع دستگاه پلاژن سه هندپیس اصل به توزیع این دستگاه در سطح عمده می پردازد. امروزه پلاژن تراپی از جمله بهترین و با کیفیت ترین روش ها برای جوان سازی پوست به شمار می آید. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

دستگاه پلاژن سه هندپیس

این دستگاه از روش لایه برداری برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می کند. لایه برداری باعث از بین رفتن لکه های ناشی از نور آفتاب و حاملگی و روشن کردن پوست نیز می شود. دستگاه پلاژن دارای سه هندپیس اکسیژن رسانی، تری پلار و اولتراسوند می باشد.

اکسیژن رسانی

این هندپیس دارای ۳ ویژگی آبرسانی، روشن کنندگی ( در حین روشن سازی، پروب ها به صورت ساعتگرد حرکت می کنند.)  و سری ماساژور می باشد. باید قبل از استفاده از آن، سری ماساژور را ابتدا جدا کنید.

تری پلار

تری پلار موجب جوان سازی پوست، از بین بردن چین و چروک و تا حدی نیز جلوگیری از پیری پوست می کند. برای استفاده از این دستگاه بهتر است قدرت دستگاه در حالت کم قرار دهید. از این دستگاه می توان برای قسمت های زیر بدن استفاده کرد:

  • صورت
  • گردن
  • دکلته
  • دست

اولتراسوند

حین استفاده از این پروب لازم است یکی از دو پروب را ابتدا جدا کنید. در این سری نیز حرکت پروب به صورت ساعتگرد می باشد. همچنین نحوه قرار گرفتن پروب ها باید از داخل به بیرون باشد، زیرا اگر از بیرون به داخل قرار بگیرد، موجب ایجاد چین و چروک روی پوست می شود.

دستگاه پلاژن

دستگاه جوان کننده ی سه کاره پوست می باشد. که به آن دستگاه پلاژن Oxygeneo+Pollagen گفته می شود. به این دلیل به این دستگاه سه کاره می گویند که دارای سه هندپیس می باشد. نحوه کار دستگاه پلاژن سه هندپیس با استفاده از سه فناوری مدرن زیر می باشد که در ادامه نحوه کار هر یک را به صورت جداگانه توضیح می دهیم:

  1. Oxygeneo اکسیژنو
  2. Ultrasound التراسوند
  3. tripollar تری پلار

در فناوری اول با استفاده از دی اکسید کربن با غلظت بالا اکسیژن رسانی به سطح پوست انجام می شود. در این فناوری همچنین لایه های سطحی پوست را لایه برداری کرده و موجب جذب بهتر مواد مغذی به پوست می شود.

در فناوری دوم با استفاده از لایه برداری، آبرسانی و مرطوب نگاه داشتن سطح پوست، موجب جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک می شود. با اضافه شدن فناوری اولتراسوند به فناوری اکسیژنو، با افزایش متابولیسم بدن و افزایش گردش خون، موجب جذب بهتر مواد مغذی تا حد قابل توجهی به سطح پوست می شود.

در فناوری سوم با استفاده از تکنولوژی (RF (Tripollar Radio Frequency کلاژن سطح پوست را بازسازی کرده که موجب سفت شدن و بهبود بافت پوست در همه قسمت های آن می شود.

خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس

مزایای دستگاه پلاژن

  • لایه برداری و روشن کردن پوست
  • جوان سازی و آبرسانی به پوست
  • از بین بردن و کاهشن لکه های پوستی
  • اکسیژن رسانی و ابرسانی به سطح پوست که موجب بهبود عملکرد سلول ها می شود.
  • این دستگاه برای تمام انواع پوست ها قابل استفاده می باشد.
  • این دستگاه تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد و در همان بار اول استفاده از آن می توان شاهد تغییرات  محسوسی بود.
  • کاهش چین و چروک

پلاژن تراپی چیست

در فناوری پلاژن تراپی، با استفاده از حباب های دی اکسید کربن که دستگاه تولید می کند، و این حباب ها با استفاده از اپلیکاتور خنک می شود و وارد لایه اپیدرم پوست می شود. با استفاده از این فناوری، می توان منافذ باز پوست را نیز کوچک و بسته می کند. همچنین این دستگاه از طریق گرم کردن فیبرهای کلاژن ساز پوست باعث افزایش گردش خون و سفت شدن عضلات پوست می شود. و چین و چروک های پوست را نیز کاهش می دهد. همچنین با استفاده از فناوری RF نیز به تدریج پوست صورت، گردن، شکم و بازو را سفت می کند.

خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس

مرکز توزیع دستگاه پلاژن سه هندپیس

همانطور که گفتیم دستگاه پلاژن سه هندپیس جزو بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های زیبایی برای لایه برداری و جوان سازی پوست به شمار می رود. برای تهیه این دستگاه می توانید آن را از مرکز توزیع دستگاه پلاژن سه هندپیس با قیمت پایین تری دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت این دستگاه می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما